[Driesprong Vuurwerk] Ultimate Prof Box 144's

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 8757
Artikelnaam: Ultimate Prof Box 144's
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 2000 gram
Aantal Schoten: 144 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €149,99

wat mij betreft pak je de laatste 2 cakes, en maak je daar een nieuwe 144sh box van.
Eerst rustig, daarna in hoog tempo. Wat een fijne kleurenbak!

Ontzettend dikke box is dit. Vooral de laatste twee cakes zijn echt smullen! :applause:

Heb hem ook besteld. Ach, het is alweer bijna maart. Voor je het weet is de zomer alweer voorbij joh

Ja echt wel een interessante deze. Nog niet helemaal overtuigd in vergelijking met wat andere boxen op de wishlist. Even kijken hoe het assortiment dit jaar verder ontwikkeld, maar hij zou er goed bij kunnen gaan komen!

heeft iemand van deze pot nog een andere video kunnen vinden? als de kleuren er echt zo uit zien gaat ie dit jaar zeker wel in het winkelmandje haha

Voor de liefhebber, in Zoetermeer hebben ze deze weer staan.

Ik heb de TechnoV Hangover gekocht bij HQ in april. Dat leek toen voor 89 euro veel geld eigenlijk. Valt ook wel mee, de Driesprong is gewoon heel goedkoop. Ze melden 2 Kg kruit. Op de doos die ik heb staan stond volgens mij 1685 gram (ik kan dit nu niet controleren). Dat is toch wel wat minder 2 Kg kruit.

Ik kocht de TechnoV ietwat in de haast op de tweede dag dat je vuurwerk kon kopen in april (de 8e of de 9e dus) en er was meteen melding van enorme drukte. Dat was dan bij Loots. De Transbomber was daar in no time uitverkocht en er was melding van autobusjes die werden volgeladen. Ik was op zaterdag of zondag bij HQ en er was dus helemaal niemand.

Achteraf gezien had ik 'm misschien beter niet kunnen kopen want persoonlijk vind ik al die kleurtjes toch wat minder. Kan 'm wel koppelen aan The Goat die ik toen ook kocht voor een waaier effect, misschien ervoor de Riesenknaller en dan daarna Crusader en Atomic Warlord om in dat minishowtje te eindigen met Mission131 waar ook weer wat waaiers inzitten. Maar dat is ietwat off topic.

De 73 euro bij de Driesprong lijkt me weer een prima prijs!

@Jorginho precies dat dus. Ik greep mis bij de Transbomber op 9 april, zo druk dat het was. Ook mijn B keus was er niet meer, dus uiteindelijk deze gekozen. Voor 90 euro misschien aan de dure kant, gezien het kruitgewicht. Maar als ik alles gemiddeld neem van wat ik op de lijst heb staan, heb ik toch iets van 50-55 cent per 25mm schot betaald. 73 euro is een heel mooie prijs, zeker als je de nu bekende straatfilmpjes ziet.

Back
Bovenaan