DRGN Punk

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 3320
Artikelnaam: DRGN Punk
Bruto Gewicht: 1,85 kg
Netto Kruitgewicht: 289 gram
Aantal Schoten: 25 shots
Tube diameter: 25 mm
Effectomschrijving: Deze DRGN Punk heeft 25 schoten waarvan de eerste super heldere witte blink gecombineerd met helder gekleurde robijnen bevatten, aan het eind een prachtige gouden finale.Als u van plan was om vuurpijlen te halen, dan is dit een geweldig alternatief!
Kartoneenheid: 12/1
Adviesprijs:
Adviesprijs 2023: € 29,99
Voorverkoop 2023: € 26,99

O.a. te koop bij: DEvuurwerkwinkel.nl

3320_DRGN_Punk_25shots.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind dit wel een mooi uniek effect. De finale vind ik jammer die past niet bij deze mooie sierlijke cake.

Dat ziet er goed uit zeg op bovenstaande video! Fijn effect, jammer dat daar inderdaad met de finale niks mee gedaan wordt, maar ook deze finale ziet er niet verkeerd uit. Benieuwd naar de prijs voor deze cake, hij heeft in ieder geval mijn interesse gewekt!

Een uitlopende cake die bij Quartel nog vrolijk op de demo geschoten werd. Ik vond het een matige cake. Kleine boeketten. Vaak zie je dat blink boeketten met minder vulling en/of een zwakkere burst toch nog wel groot uitvallen. Maar in dit geval was dat niet het geval.

Een uitlopende cake die bij Quartel nog vrolijk op de demo geschoten werd. Ik vond het een matige cake. Kleine boeketten. Vaak zie je dat blink boeketten met minder vulling en/of een zwakkere burst toch nog wel groot uitvallen. Maar in dit geval was dat niet het geval.

Het is zoals iemand een keer had gezegd inderdaad een 25mm bak met 20mm effecten helaas. Die 13 euro is het eigenlijk ook net niet waard, maar goed.

Back
Bovenaan