Draakbox 6

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnaam: Draakbox 6
Artikelnummer: 8906
Importeur: BKV
Omschrijving: Toppakket met prachtige fonteinen, vuurpijlen en diverse potten met luchteffecten.
Prijs: € 39,95

Laatst bewerkt:
beetje jammer alleen dat er op 80% 'fountain' staat...
maargoed, das veelal het geval bij dergelijke pakketten.

verder wel een vernieuwende uitstraling.

gr

beetje jammer alleen dat er op 80% 'fountain' staat...
maargoed, das veelal het geval bij dergelijke pakketten.

verder wel een vernieuwende uitstraling.

gr

Het is nu wel zo dat je nu tenminste vantevoren weet dat het een fontein betreft. Dus mocht je geen fonteinen willen dan kan je m lekker in de winkel laten liggen. Vind t wel duidelijker geworden:)

Laatst bewerkt:
Zoals ik op de foto zie bevat dit pakket:

- 12 fonteinen
- 4 vuurpijlen
- 1 cake
- 1 fluitcake

Beetje veel geld als je het mij vraagt voor wat je krijgt?

Mijn broetje had ook zo'n pakket (weet niet welk nummer) maar die fluitckake die erin zit is schandalig slecht en gewoon heel gevaarlijk.

Hmm ik vind het nog wel meevallen hoor, bijna alle fluitcake's hebben dat tempo. Ik heb vorig jaar zelfs slomere meegemaakt.

Dit zijn paketten voor mensen die net in de vuurwerk wereld komen of die echt zoveel geld hebben dat t niet uitmaakt wat ze koop. Althans, alleen fonteinen, paar pijlen, fluit cake en een echte cake. Mhh, nee danks. Beetje overprijst zo.

Dit zijn paketten voor mensen die net in de vuurwerk wereld komen of die echt zoveel geld hebben dat t niet uitmaakt wat ze koop. Althans, alleen fonteinen, paar pijlen, fluit cake en een echte cake. Mhh, nee danks. Beetje overprijst zo.

Er is ook nog een grote groep mensen die gewoon een vuurwerkpakket koopt voor de gezelligheid. Voor die mensen gaat het niet om de grote luchteffecten, maar om een simpel pakketje. Deze mensen zitten ook niet op de forums om eindeloos vuurwerk te vergelijken om zo de beste prijs/kwaliteit verhouding te zoeken.

Ik weet de kwaliteit van de fonteinen niet, maar als die goed is, dan vind ik de prijs nog wel meevallen. Er hadden misschien wat fonteinen ingeruild kunnen worden voor wat luchteffecten voor een betere verdeling, maar voor 40 euro is dit nog niet eens zo'n gek pakketje voor de doorsnee huisvader die iets leuks wil kopen voor zijn kinderen.

ik heb deze ook besteld hoop dat het goeie fonteinen zijn leuk voor de kleinere kinderen
heb er nog wat andere multishots bijgehaald want daar zitten er maar 2 of 3 van in geloof ik

Back
Bovenaan