Doorlontproject O&N 2009 2010

Bruell

VWC lid
Hallo iedereen! :D

Allemaal nog de beste wensen!
Hoop dat iedereen al zijn lichaamsdelen nog op de juiste plek heeft zitten :cool:.

Hier een filmpje van mijn doorlontproject van afgelopen O&N.

Vind het zelf aardig gelukt, volgende keer alleen nog wat verder gaan staan met de camera.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hieronder het schema:

829702768_6_Gs4W.jpeg

P.s. De Sahara Thunder hebben we apart afgestoken, we hadden de aandacht toch al volledig bij het neerleggen van het project:wink:

Laatst bewerkt:
Super :thumbsup:! Mooi showtje zo :), en indrukwekkende finale ook! Aangezien het zo'n groot project is: hoe hebben jullie het allemaal klaargezet? Heb je er toevallig ook een foto van? Ben ik gewoon benieuwd naar :D.

waarom staat alleen de mine van de sahara thunder er op?

haha ja we stonden veel te dicht bij achteraf gezien, en ik was allang al blij dat er iemand kon filmen want de persoon en de camera die ik geregeld had kon op het laatste moment niet. Volgend jaar zorgen we dat we veel beter overzicht hebben.

Super :thumbsup:! Mooi showtje zo :), en indrukwekkende finale ook! Aangezien het zo'n groot project is: hoe hebben jullie het allemaal klaargezet? Heb je er toevallig ook een foto van? Ben ik gewoon benieuwd naar :D.

Thanks! :D

Ben er ook best trots op hoor :wink: is de 2e keer dat ik het probeer.
Heb het in meerdere delen "geknipt" en klaargezet zodat we om 0:30 uur alleen nog de 5 losse delen naar buiten hoefden te brengen en de lonten aan elkaar hoefden te verbinden. heb wel wat foto's hoor, zal ze hieronder even posten.

829694812_6_PmAu.jpeg

829707790_6_A-TC_1.jpeg

Back
Bovenaan