Doorlonten met magic whip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal,

ik wil even weten of je bijvoorbeeld cakes (rest ook hoor) kan doorlonten met magic whip.
En hoe je dat dan moet doen (tie-wrap of gaatje maken in magic whip en daar de lont doorheensteken) Ik heb verkelijk geen idee en mag geen viscolont kopen van me ouders:mad: dus wil ik het zo proberen.

Alvast bedankt
Groeten
Vuurwerkpro15

*zucht*
Allemaal leuk en aardig, maar er bood zelfs iemand aan om gratis wat lont op te sturen...

Verder is dit natuurlijk gewoon hetzelfde als elk ander lont, gewoon tieraps.

Overigens is magic whip wel verschrikkelijk duur.

bij onze intratuin 0,50 cent,
vind ik niet duur persoonlijk.

En ow waar dan?
Heb ik niet gezien en wie zegt dat dat nu nog geldt/voor mij geldt?

foutje dan, had iemand anders in me hoofd.
ik dacht ook dat ik het voor 15 euro had gezien, maar 1 euro/0,50 per meter is inderdaad niet duur

Je kunt me magic whip doorlonten dat heb ik wel is gedaan een heel projectje.
Wat ik deed was gewoon de magic whip op de lont leggen.

Tijdens de lekkah knalluh showtjes gebruikt Frits ook Magic Whip om "door te lonten".
In lekkah knalluh 2 zie je in het intro (v.a.1:30) ook dat men de Magic Whip gewoon aan de lont vastplakt met een plakbandje/behangerstape.
(dus niet knippen of met tyraps)

En zelfs met een tankje van Beko wordt de show 2 aangestoken.
Let wel op dat de Magic Whip droog blijft, anders heb je grote kans dat je deze opnieuw moet aansteken.

Gr. teejoo

Lekkah Knalluh 1 voor de deur van de Rijswijkse Vuurwerkhal

Lekkah Knalluh 2

Nog 1 ding ik mailde intratuin en die stuurde gisteren dit terug:

De magic whip is ongerveer 20 cm in doorsnede en draait rond.

Hij draait tog niet rond maar het is knetterlint?
Heel raar dit graag jullie rectie hierop

Hij draait zeker niet rond, afgelopen jaar heb ik een aan een spijker gehangen zoals de instructie zei. Hij vloog in de vik en het knetterde lekker. Het is gewoon lu1koek van intratuin.

Het zit op een rolletje, misschien dat het ook wel draait wanneer je het ophangt maar zo hoor je het niet te gebruiken zover ik weet, het is gewoon af te rollen en dan te gebruiken met het doorlonten.

ik snapte het ook niet,
achja ik hoop maar dat het knetterlint is,

was dat knetterlint van de intratuin (of zou dat geen verschil maken)

Hallo allemaal,

ik wil even weten of je bijvoorbeeld cakes (rest ook hoor) kan doorlonten met magic whip.
En hoe je dat dan moet doen (tie-wrap of gaatje maken in magic whip en daar de lont doorheensteken) Ik heb verkelijk geen idee en mag geen viscolont kopen van me ouders:mad: dus wil ik het zo proberen.

Alvast bedankt
Groeten
Vuurwerkpro15

Je kan ze doorlonten met schilderstape

Ik gebruik nu al 4 jaar magic whip voor mijn projecten, ben er zeer over te spreken. Zoals hier al vermeld is, is schilderstape de manier om het door te lonten en dus te bevestigen.

iemand enig idee hoe snel magic whip ongeveer brand?

ik heb toevallig net 2 magicwhips bij mn bestelling kado gekregen, ze staan niet eens op mn lijst. maar eigenlijk komen ze nu goed van pas!

ik ben namelijk bezig met een klein waaier projectje.

een Mega Maxi (china red) combineren met enkele Fuego's (50 gram singleshots van Dynasty) als "finale"

aangezien de mega maxi een behoorlijk hoog tempo heeft en hij een reserve lont mist wil ik de magic whip gebruiken
daar komt ook een mooi vlammetje vanaf, zodat ik zeker weet dat ze aan gaan. Fuego's hebben voor nl begrippen een flink dikke lont.

ik was dus benieuwd hoe snel het ongeveer brand zodat ze niet plots tussen mn mega maxi door schieten haha.

ik heb de bw791 en een bw793

iemand enig idee hoe snel magic whip ongeveer brand?

ik heb toevallig net 2 magicwhips bij mn bestelling kado gekregen, ze staan niet eens op mn lijst. maar eigenlijk komen ze nu goed van pas!

ik ben namelijk bezig met een klein waaier projectje.

een Mega Maxi (china red) combineren met enkele Fuego's (50 gram singleshots van Dynasty) als "finale"

aangezien de mega maxi een behoorlijk hoog tempo heeft en hij een reserve lont mist wil ik de magic whip gebruiken
daar komt ook een mooi vlammetje vanaf, zodat ik zeker weet dat ze aan gaan. Fuego's hebben voor nl begrippen een flink dikke lont.

ik was dus benieuwd hoe snel het ongeveer brand zodat ze niet plots tussen mn mega maxi door schieten haha.

ik heb de bw791 en een bw793

Brand wel lang genoeg om ze aan te steken, maar je moet ze wijl evenwijdig met schilderstape vastbinden, ong 1/2cm, en dan precies in het midden aansteken...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan