Domination

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 2536
Artikelnaam: Domination
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 2.000 gram - 4 x 500 gram
Aantal Schoten: 122 schoten - 2x 25 schots + 2x 36 schots
Effectomschrijving: Domineer de straat met deze box die in totaal 122 schoten heeft. Schiet grote effecten die tot wel 20 gram per schot bevatten. 2 kilo kruit! Burn It! glitter tail, glitter willow, strobe, titanium coconut, stars, peony, crackling willow, wave crackling (alleen staart), brocade crown, tip, mines, tiger tail, horsetail.
Tijdsduur: 1 min 40 sec
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 89,95

2536-Domination.png

Met dank Vuurwerkvisie voor de informatie.
Gelieve dit niet over te nemen zonder vragen en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik hoef eigenlijk het filmpje niet af te kijken om te kunnen zeggen dat dit wel een hele prachtige en zeer scherp geprijsde box is en tegelijkertijd vraag ik mij nu echt af waarom er importeurs zijn die dan meer dan het dubbele vragen voor zoiets dergelijks. Ik ben in ieder geval verkocht :)

voor 1 box van een andere importeur zet je er hier twee naast elkaar.
En ook nog mooi ook. Ik ga op zoek naar een winkel die dit verkoopt. Hopelijk eentje die ook nog beetje freak korting geeft. Maar van zichzelf heeft deze box al een mooie prijs en zou ik het ook al willen betalen.
greetzzz

Mooie box hoor! alleen vertekend het bij deze box wel erg omdat je er 4 gelijktijdig ziet schieten.
Ik hoop deze nog eens stand alone te zien, wel weer een perfect prijs kaartje.
Ik heb het idee dat bij de andere boxen de advies prijzen expres hoog worden gehouden zodat het lijkt of er grote kortingen worden gegeven,, dit is tenminste een prima prijs ook zonder korting.

Mooie box hoor, deze ga ik zeker aanschaffen.
Zie dat alle vwvisie boxen wel mooi zijn en leuk geprijsd, worden een boel boxen zo dit jaar ;)

daarom maar is even wachten want als je per schot begint te onder scheiden is het efect niet erg groot. En tja 90 euro is mooi maar toch nog 22.50 per cake. Daar heb je ook al losse 500 grammers voor of gewoon goede cakes met mooie 15 grams schotjes :)

Mensen die bij deze bak nog over de prijs zeuren moeten echt eens aan zn hoofd voelen....
Wat ik wel erg jammer vind is dat deze per 4 is geschoten want volgens mij heeft hij het totaal niet nodig, ik zie namelijk erg mooie kleuren en horse tails voorbij komen.

Natuurlijk zie ik ook wel dat er 4 tegelijk de lucht in gaan, daarom vind ik het ook zo jammer dat er weer iemand twijfel zaait, waardoor mensen op het verkeerde been gezet worden.
Neemt niet weg dat dit een mooie showbox is met een heel goede prijs/kwaliteits verhouding

afgelopen jaren waren er 500 grams cakes geweest die per stuk in de zelfde prijs klasse zaten als deze 4 .
om eerlijk te zijn voelt deze prijs mij goud eerlijk aan .
want als je zelf een project maakt met 500 grams cakes ben je ongeveer het zelfde geld kwijt .
hier hoor je mij nooit of te nimmer over horen klagen prima :thumbup:

@ samen vuurwerk kopen

zeg dan dat je gewoon mij bedoelt. Laten we eerlijk zijn zet voor 100 euro vier keer die midnight mania er naast en je hebt wel een wat grote efect. Lijkt het zo. ;) en ben daar wel vrij zeker van. ja dit is heel wat anders. Maar ik denk dat het slimmer is om te wachten tot ze per een worden geschoten want als je dit door vier deelt. Zijn de boeketen waarschijnlijk een stuk kleiner ;)

zeg dan dat je gewoon mij bedoelt. Laten we eerlijk zijn zet voor 100 euro vier keer die midnight mania er naast en je hebt wel een wat grote efect. Lijkt het zo. ;) en ben daar wel vrij zeker van.

Dan mis je wel een boel variatie dat je met deze box voor een nette prijs wel gewoon krijgt.

ook mee eens al krijg ik toch als ik zo kijk dat ik hier zie dat ze er vier nodig hebben voor een film nijg ik dan maar gelijk om weer naar de 100 euro box te gaan van vorig jaar. Gezien die dit jaar weer 100 is bij huisman. Zal die box dat dit jaar wel weer overal zijn :)

Ben idd ook wel benieuwd bij welke dealers deze lijn aangeboden gaat worden.Het lijkt een interessant product, wil alleen wel eerst het effect van 1 box zien.

Natuurlijk zie ik ook wel dat er 4 tegelijk de lucht in gaan, daarom vind ik het ook zo jammer dat er weer iemand twijfel zaait, waardoor mensen op het verkeerde been gezet worden.
Neemt niet weg dat dit een mooie showbox is met een heel goede prijs/kwaliteits verhouding

Die iemand was ik! Aangezien ik de demo samen met enkele andere pyrotechnici heb opgezet, dacht ik het even bij het juiste eind te hebben.

Deze cakebox wordt inderdaad per 4 geschoten.

Wat betreft de opmerking op het verkeerde been zetten, lijkt mij misplaatst, er was totaal geen opzet in het spel namelijk.

Back
Bovenaan