• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Dolfijn] Thundercracker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruben

VWC lid
Artikelnaam: Thundercracker
Artikelnummer: Onbekend
Importeur: Dolfijn
Aantal per verpakking: 20 stuks
Kartoninhoud 50/20
Effectomschrijving: Knal
Aantal grammen: 1,7 gram PTS
Prijs: 8,60

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Vuurwerk- Baarle/ Dolfijn voor deze informatie.

Bijlagen

• Thundercracker1.JPG
    Thundercracker1.JPG
    16,1 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je in Baarle-Hertog nitraten wilt kopen raad ik je deze aan. Lagere prijs dan de nitraten van andere winkels en ze zijn gewoon goed.

Achtergrond in de foto in de startpost weggephotoshopt door mij.

De afbeelding in de startpost is verdwenen. Het ging om de volgende afbeelding:
Achtergrond_weg.jpg

Geweldige knallers, klein qua formaat maar ongeveer net zo hard als de Chooêt banger!

wat zou het kosten als je hier een karton van zou kopen ?
geeft dolfijn een beetje goeie korting en zijn dit goede nitraten ?
mvg pyrotje

Kartonprijzen worden niet vermeld op dit forum. daarvoor zul je langs moeten gaan want via telefoon zeggen ze het ook vaak niet.

wat zou het kosten als je hier een karton van zou kopen ?
geeft dolfijn een beetje goeie korting en zijn dit goede nitraten ?
mvg pyrotje

Nee, Dolfijn geeft geen goeie kortingen voor zover ik weet maar je kunt er natuurlijk altijd effe langsgaan om het te proberen.

ik vind het mooie dingetjes om te hebben maar heel veel meenemen zou ik niet doen
knal is redelijk maar ze lijkt mijn mening toch een beetje afgezien van de kleur crepê op de BEX nitraat

maar dit ligt geheel aan mij

Ik had ook een paar pakjes. Vond ze voor dat geld wel lekker gaan. Zijn ook wel goede kwaliteit, geen één weigeraar. Maar alsnog neem ik liever Chooet bangers, kosten niet eens veel meer en knallen toch net wat harder.

2 jaar geleden gehad
knalden zeker lekker
en vorig jaar meerdere keren vergeleken met chooêt bangers en deze waren duidelijk harder..

Heb deze Thunder cracker Afgelopen week gekocht gewoon puur om te kijken of het na al die jaren nog de moeite was om te kopen.
Plus natuurlijk nostalgische waarde want deze Nitraat draait al wat jaren mee.
Nu weten we allemaal dat deze nitraat nou niet echt goed presteerde de afgelopen jaren.
Echter heb ik de huidige versiie getest en ik vond de knal niet eens zo heel erg slecht.
De knal zal zo tussen de Chooet banger en de Spanish cracker-C zitten.
De prijs is niet extreem hoog met 8.60 voor 20 knallertjes.
Dus na mijn mening nog best een leuke nitraat voor de heb of voor in je Vitrine kast:p

Deze nitraat is dus van flopper naar een lichte Topper gegaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan