Dokkumer (14) met illegaal vuurwerk

killerdome

VWC lid
De politie heeft maandag illegaal vuurwerk in beslag genomen, de eerste vangst voor dit jaar. In de omgeving van de Festus Hommiusstraat in Dokkum werd maandagavond vuurwerk afgestoken. Buurtbewoners klaagden daarover en waarschuwden de politie.

Na onderzoek bleek dat een 14-jarige inwoner van Dokkum zwaar vuurwerk had afgestoken. In de woning van de jongen vonden agenten onder andere 32 nitraatbommen en vijf betonstrijkers. In totaal ging het om 74 stuks illegaal vuurwerk. Al het vuurwerk werd in beslag genomen en vernietigd. Na overleg met zijn moeder wordt de jongen aangemeld voor een Halt-straf.

bron

nitraat bommen beton strijkers LEKKER IEDEREEN BANGMAKEN het lijkt weer op de antivuurwerk maffia ,de kans is groot dat dit gewoon gaat over goedgekeurd belgisch vuurwerk wat gewoon goed spul is.maar zo krijg niet genoeg gedoe in de media dus maar lekker opkloppen die hap.kan me hier zo kwaad over maken,hypocriet nederland weer bezig(bedoel overheid)

Jongens, het is hier in Nederland geen Libië! Dus alle nederlandse journalisten, schrijf niet alsof we in Libië zitten! Ook al was deze jongen niet slim, bewaar je vuurwerk tot O&N of steek het ergens in een weiland af! Wat zou trouwens het woordje van het jaar worden? Cobra-Antitankgranaatwerper?

Omdat soort woorden maak ik ik me tegenwoordig niet meer echt druk. Tuurlijk ze mogen die woorden niet gebruiken omdat ze niet kloppen maar klagen hier heeft ook geen nut.

Zo'n gozer verpest het voor ons allemaal om nu al met illegaal vuurwerk te gaan lopen gooien. Wie verkoopt er nu aan een veertienjarige illegaal vuurwerk?
Gewoon op 1 januari een bezem in zijn hand geven en de straat laten vegen dan leert ie dat wel af met dat illegale vuurwerk.

Back
Bovenaan