Dirk maas en zijn grote chaos!!!!! 2015/2016 12 inch etc!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Schiet die vent hem nou midden in een woonwijk af? kan het niet goed zien maar mocht dat het geval zijn dat vind ik het echt niet kunnen.

Mocht je hoofd er wel afgeknald zijn bij dat andere filmpje dan zou ik weinig medelijden hebben hoor. Dit moet je dus niet afsteken met oud en nieuw, boek dan lekker een vakantie naar Italie en dan kost het je waarschijnlijk nog minder ook. Onverantwoord dit.

Jaloers gozer?

Mocht je hoofd er wel afgeknald zijn bij dat andere filmpje dan zou ik weinig medelijden hebben hoor. Dit moet je dus niet afsteken met oud en nieuw, boek dan lekker een vakantie naar Italie en dan kost het je waarschijnlijk nog minder ook. Onverantwoord dit.

Dat is nog eens materiaal.
Hier al die moraalridders haha. Dit kan niet blalabla. Ergens hebben ze gelijk maar aan de andere kant is dit toch echt pyro P*rn haha

Liefhebber van vuurwerk ...VAST!!! maar je hebt ook nog zoiets van het hooghouden van een traditie en vooral het in stand houden van de huidige traditie.

Dit zijn ook zaken die afbreuk doen aan de goede traditie van consumentenvuurwerk voor particulieren.
Jammer.
Als echte liefhebber heb je een voorbeeldfunctie, zou mooi zijn als een ieder die voor zichzelf neemt.

mvg.

een pyrotechnicus

eehm ja erg mooi :cool:, alleen niet echt verantwoord om een 12" shell met de hand aan te steken en er dan ook nog eens 10 meter af te gaan staan. Als ie niet de lucht in was gegaan was je dood geweest en dan was er dikke schade aan de omliggende gebouwen.

Het is mooi zo lang het goed gaat, maar zodra het fout gaat heb je hier niet alleen jezelf mee, dan ben je zelf dood en dan zitten de rest van de liefhebbers weer met gezeik, ik zie de kantenkoppen al voor me :p

Daarnaast met opslaan, zou ik ook niet kunnen slapen met de gedachte dat ik in een bewoonde omgeving een 12inch shell heb liggen...

Mooie video Napje, kwaliteit spulletje!

Normaal reageer ik hier niet op, maar alsjeblieft man, word er zoooo dood moe van. Als je niet van illegaal houdt, reageer er dan niet op. Bederft behoorlijk de sfeer namelijk, terwijl ik het zo gezellig vond (vind).

Mocht je hoofd er wel afgeknald zijn bij dat andere filmpje dan zou ik weinig medelijden hebben hoor.Onverantwoord dit.

Gepest vroeger? Of word je nog steeds gepest? Man, man, man. Dit gun je niemand, vind het een hele lage reactie.

Liefhebber van vuurwerk ...VAST!!! maar je hebt ook nog zoiets van het hooghouden van een traditie en vooral het in stand houden van de huidige traditie.

Dit zijn ook zaken die afbreuk doen aan de goede traditie van consumentenvuurwerk voor particulieren.
Jammer.
Als echte liefhebber heb je een voorbeeldfunctie, zou mooi zijn als een ieder die voor zichzelf neemt.

Alsjeblieft man... :rolleyes:

Vind deze reactie totaal nergens op slaan...

En ik vind dat van deze reactie.

Uiteraard staat je mening vrij, net zoals ik mij een andere mening voorbehoud.
Overigens zegt het mij genoeg wanneer ik mijn en anderen hun genuanceerde reactie teruglees en daarna kijk hoe jij daarop reageert.

Overigens wat jij wellicht niet kunt weten, maar dit is geen illegaal vuurwerk, maar professioneel vuurwerk. Daar ik jaarlijks vele shows schiet als pyrotechnicus heb ik denk ik redelijk goed kijk op wel kan en wat niet. Dit, "hoe mooi ook" kan niet.

(uiteraard mag jij een andere mening zijn toegediend).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan