Desertstorm

Torrr

VWC lid
Artikelnummer: 883
Artikelnaam: Desertstorm
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: 126,0 gram
Aantal schots: 9
Effectomschrijving: Groot kaliber 9 schots knalkomeet; alle 9 kometen schieten met breed lichtspoor omhoog, enorme knallen vormen het begin van zeer gevarieerde sterrenbouquetten.
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: 17,95

O.a. te koop bij: GoedVuurwerk.nl

883_desertstorm.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Paar jaar geleden gratis gehad bij m'n bestelling, kostte toen 9,95 euro in de winkel. Zijn gekleurde peony's met crackling meen ik... Voor die 17,95 zou ik hem niet kopen, veelste duur.

ik heb hem gehad toen ik ong 10 was ofso? 4/5 jaar geleden.
Zonder crackling. en MAN MAN wat was dat voor een beesten ding. was mijn allerleerste cake ooit met lucht effect. Mijn vader had deze en de breakdance uitgekozen. bij ons was hij toen wel zwaar ( Voor mijn beleving ) echt dik.
Maar afgelopen jaren zeer slecht geworden! 9 schoten 18 euro, dus 2 euro per schot ZEKER niet waard.

Ik hoop dat er snel een filmpje volgt!
Ik geef geen 2 euro per shot uit, maar ben evengoed benieuwd wat dit voor iets is.

Kwam er net achter dat het filmpje hiervan op www.vuurwerkplanet.nl staat, en dit is mijn mening: klopt die prijs wel? (als ik naar de film kijk zou ik hem 10 euro goedkoper schatten...)

Ja filmpje klopt. Het is wel jammer dat ze wat peony hebben vervangen door armoedig crackling. Het is wel een zware pot hoor. Dikke pijpies.
Bij ons was het nog alleen blauw/paars/groen en rood volgensmij of geen rood ik weet het niet meer.
Ik zou iets anders nemen voor die prijs. Wij hebben hem toen voor een euro of 10 meegenomen en dat was dan wel grappig, maar meer ook niet!

Back
Bovenaan