Denjo Oud en Nieuw films

Denjo

VWC lid
Goedemorgen allemaal,

Ik heb besloten om mijn vuurwerk te filmen en deze te plaatsen op Vuurwerkcrew.
Ook zullen de films van de shells van de jaarwisseling 2010-2011 online komen.
Dit jaar eigenlijk alleen maar legaal gehad, uitzondering wat nog over was van vorige jaren, dat beviel me dan ook erg goed!

Het eerste filmpje staat ook in het Fire Emblem topic:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En nog een Extreme Salute film, deze is wel wat minder scherp, niet goed gefocust, maar je ziet het wel.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Boeketten lijken snel weg, maar was toch echt niet zo in het echt!
Ps. Let niet op de boer op het laatste.

Groetjes Lars

Wat een bak, erg mooi.

Na dit jaar vind ik royal toch wel het mooiste.
Heldere kleuren enzovoorts.

Gzd denjo

Nieuw filmpje!
3x4'' shells!
Was een mooie salvo, vooral de Brocade to Blue was weer top!

+ YouTube Video

Genieten maar!

+ YouTube Video

3x Extreme Salute, dat was weer even genieten geblazen!
Dit was 2x 6 links en rechts en 1x4 in het midden.
Het gouden van 6 kwam tot op de grond, zo groots was het.
De boeketten van 4 leek wel af en toe op 2'', geen geintje!

Dit was een mooie combi, volgend jaar meer en op grotere afstand filmen.
Het was te groot om in beeld te krijgen.

Toppie film Denjo,

Inderdaad zonde van de Focus zo af en toe
Maar dat vergeven we je allemaal !! :D

Goede combinaties schiet je, zo zie je maar weer dat je met Nederlands vuurwerk zeker flinke 'blokken' kan neerzetten.

Ik hou dit topic in de gaten, bedankt voor het delen. :)

Mooie films! Vooral die extreme salute wekt mijn aandacht. Ben van plan dit jaar ook een karton te kopen.. Maar wat is nou het verschil tussen de vuurwerktotaal versie en die van wolff?

Toppie film Denjo,

Inderdaad zonde van de Focus zo af en toe
Maar dat vergeven we je allemaal !! :D

Ja me vriendin filmde, op zich een goede camera vrouw, maar focussen en prima beeld leveren als de klok net 0:00 geslagen heeft, is lastig:p
Ook voor me vriendin als vuurwerkfreak haha.

Goede combinaties schiet je, zo zie je maar weer dat je met Nederlands vuurwerk zeker flinke 'blokken' kan neerzetten.

Ik hou dit topic in de gaten, bedankt voor het delen. :)

Ja de combinaties waren lekker.
Dit jaar weer Fire Emblem combinatie, maar dit jaar wat meer verschillende potten. Ik had enkel Silver Willow, ES en Fire Emblem met nog een paar shells:p

Met Nederlands vuurwerk kan er zeker dik spul neergezet worden!

Zo meteen even paar shells van vorige jaarwisseling uploaden.:)

@Bassie

Mooie films! Vooral die extreme salute wekt mijn aandacht. Ben van plan dit jaar ook een karton te kopen.. Maar wat is nou het verschil tussen de vuurwerktotaal versie en die van wolff?

De effecten zijn verschillend, meer weet ik niet.
Ik weet wel dat ik dit jaar weer voor karton van VuurwerkVisie/VuurwerkTotaal ga.
die verhalen dat de Extreme Salute slecht waren, is volgens mij vanaf dit jaar weer verleden tijd, want ze waren kei en kei hard!

Even film van zelfs 2 jaar geleden.
Jaarwisseling 2009/2010, dit maal een goed knallende nitraat genaamd Fenix.

+ YouTube Video

Laatst bewerkt door een moderator:
Weer een nieuwe film, ik ben even paar dagen offline, dus deze even als zoethoudertje.

Mooie 4'' shell:

+ YouTube Video

Ps: me vrouwtje kan af en toe hilarisch zijn in haar commentaar...:p

Nog een shell, jaarwisseling 2010-2011:

+ YouTube Video

Brocade to Blue 4'' met een crackling crossette potje op het einde.
Hoorde niet zo hoor, potje was van de buren.
Geeft me wel een ideetje, want donker goud en blauw en puur goude crossettes zijn mooi te combineren!

Afsluiter van een mooie vakantie, mijn finale van 2010/2011,

3x 4'' Gold Spider :D:D:D

Deze was echt prachtig, weer commentaar van me vriendin, we waren allebij blown away van deze shells.
Dit was het grootst wat ik had, 3 dezelfde effecten, geniaal om te zien!

+ YouTube Video

Deze was trouwens doorgelont met visco, op de een of andere manier gingen ze precies goed en tegelijkertijd.

:bye:

Heel leuk en stoer dat je vrouw een cobra 6 stookt. De vrouwtjes in mijn familie schijten 7 kleuren in hun broek al bij een knalerwt. :p

Leuke filmpjes Lars wanneer kunnen we weer een update verwachten :wink:

Nou Dennis, ik heb nog misschien wat filmpjes achter de hand, die zal ik dan eens gaan zoeken.:wink:

Heel leuk en stoer dat je vrouw een cobra 6 stookt. De vrouwtjes in mijn familie schijten 7 kleuren in hun broek al bij een knalerwt. :p

Haha cool he! Ja, ze is een echte freak, al zei ze laatst dat ik toch wel op de centen moest gaan letten en beter geen illegaal meer kon aanschaffen.

dat gejuig van je vrouw, geeft me kippenvel op een positieve manier! mooie shelss!! :D

Haha thanks!
Ja haar commentaar is heel grappig, ze is ook positief over vuurwerk, dus dat kwam goed uit toen ik haar vertelde dat vuurwerk mijn 2e natuur was:p
Shells waren prima idd:)

Mooie filmpjes allemaal! Ook geweldig inderdaad het commentaar van je vrouw op de achtergrond.

En trouwens die Golden Spider shells :shocked:

Back
Bovenaan