Demonstratie 2013 Royal Fireworks

RF JEROEN

VWC lid
Goedemorgen Freaks en Detaillisten,

We willen jullie op de hoogte brengen dat Royal Fireworks haar demonstratie dit jaar op 14 SEPTEMBER 2013 zal houden.

We zijn nu bezig met de invulling ervan, ook moeten de chinezen klaar zijn om de nieuwste items op tijd hier te krijgen.

Over hoe we deze dag gaan indelen zullen we in de komende dagen, weken bekend maken.
We zijn in ieder geval bezig om een goede geschikte locatie te vinden om alle artikelen te kunnen laten zien.

Een fijne zonnige dag allemaal,

Groeten,

Team Royal Fireworks Nederland BV

Laatst bewerkt door een moderator:
Datum staat weer genoteerd.
Ben zeer benieuwd met wat jullie dit jaar gaan komen.

Fijn dat de datum al bekend is, kon er vorig jaar helaas niet bijzijn maar dit jaar hopelijk wel!

Mag ik vragen waar dit is?
Ik zie dat jullie in Losser zitten.. Wordt de demonstratie daar ook geschoten?

Misschien dit jaar maar op een andere locatie? Mensen zijn vrij agressief in Losser heb ik gemerkt afgelopen keer. :p

Bij losser hadden we we na de show dan wel weer super ontvangst na afloop van de demo:)
Voor lopik weet ik het niet, was toen alleen maar bij de show...

Vind de Losser locatie erg mooi persoonlijk, ben benieuwd waar het dit jaar is!

tip voor royal.

in de straat waar arno woont :devil:wat groenlink, gas er op :p.
zonder dolle aanwezig laatste keer was 2 jaar terug in lopik , en tja dicht bij de mac ook .
wat smaak mac toch altijd beter na dat je kruitdampen heb gesnoven :D.

tot dan jojo

Zijn bij de Royaldemo's wel gewoon de freaks welkom? Sorry voor de domme vraag, maar er zijn ook freaks die filmpjes hebben van demo's maar die toch besloten zijn die toch dan iets met de vuurwerkbranche te maken hebben, maar ik wordt daar niet zo snel wijs uit.

Back
Bovenaan