Demo Wolff 2010

De weersverwachtingen voor morgen zien er niet goed uit.(windstoten)
Ik wil geen paniek veroorzaken, maar hoop toch wel dat de demo doorgaat.
Zou anders een behoorlijke tegenvaller en teleurstelling zijn

Bedankt!:)
Ik probeer morgen alsnog aan de zijlijn te staan, gelukkig is het maar een half uurtje rijden:D.

Het was goed geregeld bij wolff hierbij nogmaals bedankt voor de gastvrijheid.
En Bob voor de puike finale,het was genieten!

Morgenavond dus de eerste van de twee demo,s. Ik wens alle aanwezigen veel plezier
Zelf ben ik bij de demo van woensdag van de partij.
Het grote moment van spanning is aangebroken, het uur U nadert.
Ik ben ontzettend benieuwd wat de nieuwe producten van Wolff live gaan doen.
Op papier en op film beloven het mooie producten te gaan worden.
Kijk dat is mooi om te horen. Van Star-fire zijn we er morgenavond ook bij. Sowieso leuk jou ook eens te zien Fred.

Kijk dat is mooi om te horen. Van Star-fire zijn we er morgenavond ook bij. Sowieso leuk jou ook eens te zien Fred.

Dat is nu leuk om te horen. Kunnen we elkaar eindelijk eens ontmoeten, na al die jaren. Jij bent zeker ook reuze benieuwd welke producten van Lidu/Star etc. opgenomen zijn in de assortimenten van Wolff?
We zullen het vanavond te weten komen, spannend.
Laten we via PM elkaars gegevens uitwisselen zodat we elkaar niet mislopen vanavond.
Groet Fred
:bye:

Fred, Doe je rustig aan? Om 5.51 hoor je te slapen. Gaat deze demo nog steeds gewoon door? Op buienradar is't allemaal net aan.

Nog geen tegenberichten gehoord, maar zat ook al te kijken en de windstoten kunnen nog weleens vervelend worden.

:bye:

Gaat nu de vrouw wel mee ja ? :p haha

Maar mooie berichten Lucas! Tot vanavond!

Heb trouwens uit goede bron vernomen dat de filmpjes van afgelopen maandag vanavond online zullen komen! :D

Vanavond dan de tweede demo van Wolff, geheel gewijd aan de Vuurwerkland artikelen.
Een massale opkomst, een tot in de puntjes uitstekende geregelde demo.
Het weer was niet optimaal, gelukkig wel tot aan het vuurwerk nog droog, na de finale was het alleen nog maar wind en regen.
Verrassend genoeg ook tal van nieuwe producten, naast de bestaande overgenomen collecties.
Totaal zijn er 41 producten geschoten.
De demo werd afgesloten met een keurige finale waarbij alle producten nog eens de revues passeerden, alleen dan in veelvoud.
Mooi tempo, mooi synchroom geschoten, de producten van Vuurwerkland leenden zich ook voor een mooie show.
Complimenten voor het team van Azuma, een waardige afsluiting van de demoavond waarbij ondergetekende weer eens uit zijn dak ging.
Wolff wordt bedankt voor de uitnodiging en de gastvrijheid tijdens deze avond

Ook ik wil Wolff nog even bedanken voor de uiterst gezellige demo vanavond die tot in de puntjes verzorgd was! :)

De uitbreidingen in de voormalige B&W collecties zijn stuk voor stuk erg goed!

Azuma ook mijn complimenten, het was een schitterende finale!

Back
Bovenaan