Demo: Vuurwerkland AVRI 19 december 2014

Vuurwerkdemo Avri Bloem- en Tuincentrum

Wanneer: 19-Dec-2014
Plaats: AVRI Bloem- en Tuincentrum (Oosteind)
Provincie: Noord-Brabant
Wie: Dutch Fireworks Professional
Kaliber: Consumentenvuurwerk
Tijd: 19.30 uur
Waarom: Vuurwerkdemonstratie
Collectie: Wolff vuurwerk: Dynasty, Pyro-Bandit, Specials, Full Loaded, Maxxtreme

Natuurlijk wordt er ook een finaleshow geschoten en dit jaar pakken we extra uit. Het belooft een waar spektakel te worden waar wij als freaks van gaan kwijlen. Tipje van de sluier: Degene die vorig jaar op de freak preview van Wolff waren, zal de finale van de show erg bekend voorkomen!!!

Daarnaast geldt op de demoavond een SPECIALE ACTIE. Op ALLE geshowde artikelen (op de cruel traction waarschijnlijk na) op 19 december 25% KORTING.

Onderstaand vind je de voorlopige schietlijst. Deze zal pas enkele dagen voor de demo definitief vastgesteld worden en is afhankelijk van de aanwezig van de producten bij Wolff.

Nr. Aantal Artikelnaam
1 5 Vulcan X
2 3 Green bait
3 3 Wanted
4 2 White thunder
5 3 Shaft
6 2 Cruelty
7 2 Heroes
8 2 Concerto rosso
9 2 Stars over paris
10 2 Madhouse
11 2 Speed
12 2 Red Heat
13 2 Final fate
14 2 Hitmen
15 2 Joyride
16 2 Threesome
17 2 The Mircale
18 2 Triple Trouble
19 2 Road Riot
20 2 Cruel traction

Onderstaand vind je de voorlopige schietlijst. Deze zal pas enkele dagen voor de demo definitief vastgesteld worden en is afhankelijk van de aanwezig van de producten bij Wolff.

Nr. Aantal Artikelnaam
1 5 Vulcan X
2 3 Green bait
3 3 Wanted
4 2 White thunder
5 3 Shaft
6 2 Cruelty
7 2 Heroes
8 2 Concerto rosso
9 2 Stars over paris
10 2 Madhouse
11 2 Speed
12 2 Red Heat
13 2 Final fate
14 2 Hitmen
15 2 Joyride
16 2 Threesome
17 2 The Mircale
18 2 Triple Trouble
19 2 Road Riot
20 2 Cruel traction

Leuk lijstje met de nieuwe combi boxen erbij.Toppie

Alle producten van de voorlopige schietlijst zijn binnen, dus is de lijst definitief.

Ik ben zelf erg benieuwd naar de nieuwe combiboxen, final fate en cruel traction. Ook al heb ik ze allemaal al gezien op de winkeliersdemo, met productiecakes is het toch weer spannend.

Ook weet ik welke producten en aantallen er geschoten gaan worden in de pyromuscial. Dat wordt smullen!! Voor degene die oordopjes hebben thuis, zeker meenemen... :D

Iemand enig idee tot hoelaat dit duurt?

Uitgaande van vorige jaren zal de demo zelf een half uur tot drie kwartier duren, dus tot een uur of 8-kwart over 8.

Als je daarna nog in de showroom wil komen kijken en wil profiteren van de 25% kortingsactie, zou ik iets langer uittrekken. Het staat altijd bomvol na de demo. De ruimte in de showroom is niet te vergelijken met Steenbergen of iets dergelijks.

Uitgaande van vorige jaren zal de demo zelf een half uur tot drie kwartier duren, dus tot een uur of 8-kwart over 8.

Als je daarna nog in de showroom wil komen kijken en wil profiteren van de 25% kortingsactie, zou ik iets langer uittrekken. Het staat altijd bomvol na de demo. De ruimte in de showroom is niet te vergelijken met Steenbergen of iets dergelijks.
Ahh oke, super! Bedankt voor je reactie!

Al een definitieve schietlijst ?als het weer goed is kom ik even langs! En als er iemand op de route wil meerijden ook prima.

Edit over de lijst heen gelezen: )

Back
Bovenaan