Demo Show Schuurmans 7-9-2010

bassie1978

VWC lid
Gisteren zijn we afgereisd naar de tweede demo van Schuurmans, dit maal in Barendrecht op de sportvelden van v.v. Smitshoek. Na de goede verhalen over de eerste demo gehoord te hebben waar Ruben en Mike al waren geweest, waren we toch met zijn allen benieuwd naar de nieuwe producten van Schuurmans!

Na de nette ontvangst bij binnenkomst konden we aan de koffie met gebak en de nieuwe en oude collecties bekijken die mooi waren uitgestald in de verschillende vitrines.
Heerlijk is dat altijd vind ik zelf. Je waant je altijd weer als een kind in de snoepwinkel met al die dummies om je heen. Er stonden dummies van Schuurmans en van Beko. Met glinsterende oogjes hebben we dus ook alle dummies even goed bekeken :D.

Na een kort welkomstwoord van Wieger van de Veen kwam de mededeling dat het programma iets was gewijzigd en dat de productdemonstratie eerder plaatsvond omdat er regen werd verwacht. Voor ons helemaal prima en rond negen uur begaven we ons naar buiten naar het sportveld waar de producten geschoten zouden worden.

De producten werden vanuit drie plekken ontstoken en het eerste wat ons opviel was de harde burst van de cakes. Dit is wel eens anders geweest en we waren hierover ook erg blij verrast!
Verder zijn er een hoop goede producten waarvan de filmpjes binnenkort online komen. Verder werden er een stuk of dertig producten geschoten die ik niet allemaal ga opnoemen. De betreffende filmpjes komen z.s.m. in de verschillende topics.

Wel zaten er er voor de freaks een aantal toppers tussen:
- De twee nieuwe single shots: de Star Bomb en de Shuttle.
- Een erg goede mine cake: de Magic Stardust met een mooie diversiteit aan verschillende mines. Erg leuk om te verwerken in een showtje.
- Verder een aantal erg goede waaiers, Van Skyline de Color Explosion, de Fully Loaded van de Kaboom Serie (met erg aparte effecten), de Blazing Sunset van de Diamond Collection en uiteraard de Anaconda van de Professional series (erg mooie brede waaier met erg heldere tails).
- Ook mogen de cakes niet ontbreken. De volgende cakes moet je zeker onthouden:
  • Thunder Rain (Diamond Collection)
  • Spider (Professional serie): met veel goudeffecten
  • Raccoon (Professional series): voor mij een topper en komt ook zeker in mijn collectie
  • High & Mighty (Kaboom): met erg brede boeketten en een erg harde burst
  • Sky Raider (Kaboom): erg afwisselende cake met mooie fluiters er tussendoor.
  • Falcon (Professional serie): de veel besproken fluitcake.
Erg veel nieuwe leuke en ook goede producten dus. Hierna werd er nog een leuke finale geschoten vanaf drie plekken.

Na het schieten was er tijd voor een hapje en een drankje en het napraten over de producten. Hierna werd het tegen elf uur toch echt tijd om huiswaarts te gaan aangezien sommigen van ons nog een uurtje of twee moesten rijden.

De filmpjes en productinfo zal zsm geupdate worden.

Al met al moeten we concluderen dat Schuurmans erg goed aan de weg aan het timmeren is en een erg goede stap heeft gemaakt met de nieuwe cakes!
Wij danken ook Schuurmans voor alle gastvrijheid en de tijd die genomen is om onze vragen te beantwoorden en zijn uiteraard al benieuwd wat de plannen voor volgend jaar zullen zijn :D.

Mooi verslag, leuk om te lezen.
Is jullie ook bekend wat de prijzen van de nieuwe producten gaan doen?

Goed verslag en mooi om te horen dat Schuurmans zo aan het vernieuwen is.
Ik was de laatste jaren niet zo gecharmeerd van Schuurmans maar ik ben nu "om"
Vooral de toevoeging van een harde burst en nieuwe effecten zoals bij Fully Loaded vind ik een enorme verrijking
Daarom: goed bezig Schuurmans en als d eprijzen ook positief zijn koop ik dit jaar weer Diamond/Kaboom

Mooi verslag, leuk om te lezen.
Is jullie ook bekend wat de prijzen van de nieuwe producten gaan doen?

De mensen die bij de demonstratie zijn geweest die hebben een schietlijst met de prijzen overhandigd gekregen. De prijzen mogen alleen nog niet openbaar worden gemaakt. Wij wachten op groen licht vanuit Leeuwarden.

Back
Bovenaan