Demo Schuurmans 2009

moontan

VWC lid
Ook van Schuurmans in Leeuwarden hebben wij een uitnodiging ontvangen om te komen naar de open dag en demonstratie in de maand september
Bij de demonstratie worden alle nieuwe producten geshowd
Uiteraard zullen wij jullie verslag uitbrengen met filmbeelden

Bert: Beko en Schuurmans geven dit jaar niet samen een demo. Ieder gaat apart voor hun eigen collecties. Beko volgt later in het jaar.

leuk dat ze dit jaar weer een demo geven en helemaal leuk dat jullie een uitnodiging gekregen hebben.
ben nu al benieuwd naar de nieuwe producten.
ook al is het vuurwerk aan de dure kant het blijft altijd vuurwerk waar je van kan genieten. ik neem ieder jaar wel wat van schuurmans.

leuk dat ze dit jaar weer een demo geven en helemaal leuk dat jullie een uitnodiging gekregen hebben.
ben nu al benieuwd naar de nieuwe producten.
ook al is het vuurwerk aan de dure kant het blijft altijd vuurwerk waar je van kan genieten. ik neem ieder jaar wel wat van schuurmans.

voor mij geldt hetzelfde. ieder jaar neem ik ook wat van ze. Leuk dat jullie uitgenodigd zijn! ik ben benieuwd naar de nieuwe producten. altijd leuk films van nieuwe producten:wink:

Vraagje,
Als ik naar de product filmpjes van schuurmans kijk zijn de uitwerkingen erg klein
Is dat zo ook als je onder 1 van die producten staat?

Lesl, alvast bedankt

Vraagje,
Als ik naar de product filmpjes van schuurmans kijk zijn de uitwerkingen erg klein

Lesl, alvast bedankt

mwa.. Denk het eigenlijk niet. mss wel bij sommige producten (enkele cakes van Kaboom) maar de meeste denk ik niet.

Als je iets koopt, ga je meestal af op het filmpje. Dat is logich... Echter schetst een filmpje niet altijd een goed beeld van een product. De kwaliteit van de filmpjes bij Schuurmans is trouwens ook niet altijd super.

Aan ervaringen heb je mss nog wel meer.

Hier op het forum bevat bijna ieder product wel wat ervaringen. En na deze Demo kun je het natuurlijk ook gewoon vragen aan Moontan, Mike, omepje etc. (mensen die naar de demo gaan namens VWC)

Laatst bewerkt:
Vraagje,

Lesl, alvast bedankt

Persoonlijk vindt ik het nog wel mee vallen. Er zullen wel enkele cakes en/of pijlen tussen zitten die een kleine uitwerking hebben. Uit eigen ervaring vind ik de pijlen van Full House van kaboom qua uitwerking zeer matig, kleine effecten voor een toch wat hoge prijs (natuurlijk mijn persoonlijke mening). Overigens heb ik zelf niet zoveel ervaring met de cakes e.d. van schuurmans, heb vele er van wel mogen meemaken op demo's en bij anderen.
Betreft schuurman, vind ik de effecten meestal wel redelijk tot goed. Echter zijn de prijzen, althans volgens mij, vaak wel aan de hoge kant voor wat je uiteindelijk krijgt.

Goed nieuws voor de vuurwerkliefhebbers:

Vanmiddag zijn Mike en ik op bezoek geweest bij Schuurmans in Leeuwarden
We hebben uit monde van Hans Terpstra, directeur van Schuurmans, te horen gekregen dat de demo toegankelijk is voor iedereen.
Jullie mogen dus allemaal komen

De datum van de demo is 7 september, tijdstip wordt nog bekend gemaakt.
De demo wordt geschoten achter het bedrijf van Schuurmans

Op dezelfde avond wordt er ook een dealeravond georganiseerd voor winkeliers, deze is wel besloten, en daar ben je alleen welkom met uitnodiging.

Een mooie gelegenheid voor jullie allemaal om op 7 september al de nieuwste producten van Schuurmans te zien.

Ja, staat in de start post. Ik ben ook aanwezig, 10 minuutjes fietsen. Welke VWC lid rookt met mij even een peukje? :)

Ik zal hierbij aanwezig zijn om te filmen. Zal ervoor zorgen dat de films na de demo zo snel mogelijk online komen :).

Laatst bewerkt:
Veel plezier vanavond bij de demo van Schuurmans.
Ben benieuwd naar de beelden en foto's.

Ik ben benieuwd naar de filmpjes van de nieuwe producten!!! Vooral van die van Kaboom etc.

Ik kan zelf er niet heen, want van Zeeland naar Friesland is nogal een eind :)

Veel plezier Jongens!

Ben net terug van de demo van schuurmans vanavond. Moet zeggen dat ze bij Schuurmans goed bezig zijn. De nieuwe collectie (kaboom) ziet er goed uit. Er zit ook heel veel variatie in de verschillende producten en de prijzen zijn ook niet al te gek. Vond alleen dat sommige producten wat aan de korte kant waren.

De prof show erna was in één woord geweldig! alleen had niet 100 meter naar voren moeten staan want er belande ook vuurwerk buiten de hekken waar gewoon mensen stonden te kijken :shocked: Was bij één van de waaiervormige cakes, die zo lang bleef branden tot ze weer op de grond waren.

Back
Bovenaan