Demo Lesli Vuurwerk 2008

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Gisteren was de 2e demo van Lesli Vuurwerk, maandag hadden zij er ook al eentje, maar die avond hadden wij de demo van Wolff al gepland staan. Gelukkig kregen we dus nog een kans en deze was in het Feyenoord-stadion de Kuip. We hadden voor 4 man een reservering geplaatst, dit waren ik (Mike), Erik (kruitsnuiver), Stefan (Monsterking) en Rick (Shinji).
Bij aankomst viel direct een dikke Porsche Cayman op, deze was van de stichting Cayman for Kids. De genodigden konden binnen een strookje invullen met bedrijfsnaam, naam en vestigingsplaats, hiermee maakte iedereen kans om de Prosche Cayman voor een dag te winnen. Wij hebben helaas niet gewonnen, maar de presentatie van de stichting, het doel (te lezen op hun website) was duidelijk en leuk gebracht op deze manier.

We werden netjes ontvangen door enkele medewerkers van Lesli, we werden naar de conferentiezaal gewezen en eenmaal daar aangekomen stonden de dummies direct in het zicht. Lang niet alle dummies waren aanwezig, maar dat is ook niet te doen met zoveel producten, dit was gewoon een selectie van artikelen welke ook werden geschoten tijdens de demo. In de zaal zelf stonden de voetbalpakketten van Fun for Fans.

Er werd begonnen met een presentatie waarbij Leo Groeneveld en diens zoon, Jasper Groeneveld, hoofdzakelijk het woord voerden. Er werd teruggekeken op het afgelopen jaar, de verkoop, de acties, wat ging goed en wat kon misschien beter, maar ook werd er natuurlijk gekeken naar de gebeurtenissen van dit jaar. Hogere kosten werden uitgelegd, voor ons al een bekend verhaal natuurlijk, maar de dealers hebben hier zeker baat bij, niet iedereen is volledig op de hoogte.
Hierna werden ook de nieuwe acties bekend gemaakt, dit jaar zal Lesli via de dealers een leuke actie houden waarmee prijzen gewonnen kunnen worden, meer hierover zal gepubliceerd worden wanneer alles gereed is bij Lesli.

Ook kwamen er mensen van de Stichting Doe Een Wens en Cayman for Kids aan het woord, hierbij werd natuurlijk ook verwezen naar de Wenspijlen, het afgelopen jaar goed voor een gift van €32.600,-.

Na de presentatie was het tijd om naar buiten te gaan, helaas regende het, maar wij konden droog staan en ze gingen wat sneller door de lijst heen. De lijst werd binnen uitgereikt, tezamen met een tas met een kalender, catalogus en een pen. Weer prachtig vuurwerk gezien, prima kwaliteit en mooie kleuren. Wij hebben niet gefilmd, wij zagen vooraf al dat de cakes op 2 posten werden ontstoken, maar niet heel ver uit elkaar, daarbij werden er ook 2 cakes per post geschoten. Zeker spectaculair natuurlijk, maar voor ons minder interessant om te filmen, je krijgt geen goed beeld van 1 cake. Natuurlijk hebben we wel genoten van het vuurwerk en wat heel duidelijk opviel was de timing van de cakes, alles liep op gelijke snelheid, zeker een goed punt, was ook goed te zien in de geschoten finale, want die was mooi beëindigd, alles stopte nagenoeg tegelijk.

Na de demo weer naar binnen om daar met elkaar te kunnen praten, ook was er de mogelijkheid voor een kijkje in het stadion zelf, Feyenoord heeft dit geopend voor de mensen, altijd leuk om even te zien al vond onze Ajacied Stefan het natuurlijk geen mooi stadion. :wink: Onder het genot van een drankje en een hapje hebben we nog even gezellig nagepraat met o.a. ons lid Vuurwerkmagazijn7kamp.nl en even met een medewerkster van Lesli, Maïke. Hierna was het tijd om af te ronden, wij zijn weer op huis gegaan en wij willen bij deze Lesli Vuurwerk nogmaals bedanken voor de uitnodiging en de gastvrijheid.

Voor de foto's kunnen jullie *hier* terecht.

Leuk verslag Mike, lekker om te lezen.
Hoe groot was de opkomst daar in de Kuip?
En zijn er cake,s geschoten waarvan je zegt: die moet je in de gaten houden?
Aanraders dus?

Het gratis vuurwerk werd geschoten, Royal Class, SensationS, New Spirit en TopSelection. Voornamelijk de reeds bestaande producten werden getoond, van de nieuwe producten vielen de MC Thunder en Big MC Thunder op en de Massive van Royal Class. De bekende producten als Blue Voodoo, Xbox, Angel Eyes, Alcatraz e.d. deden het ook weer prima natuurlijk.

De opkomst was enorm, ik meen dat Maïke het schatte op een ruime 400 mensen, echt zéér veel in ieder geval.

Prima verslag en foto's Mike, was leuk om me eerste besloten demo mee te maken.
En zoals jij al zeg vond ik eht geen mooi stadion nee :p

Vond het gezellig en een unieke ervaring, hoop dat er nog vele besloten demo's gaan volgen voor mij :wink:

Laatst bewerkt door een moderator:
Op uitnodiging van de crew (waarvoor dank), ben ik gisteravond ook bij de demo aanwezig geweest. Ondanks de regen heb ik echt staan genieten van de produkten die werden geschoten. Goed, ik word soms gek van de crackling, die in vrijwel elke pot te vinden is, maar de kleuren, variatie en harde burst maken veel goed. De toppers van de avond: Blockbuster en Firestorm van Sensations: Blue Voodoo en Piranha Power van Top Selection: Titania van New Spirit ; Massive van Royal Class: Deep Impact en Mc Thunder.
De finale was 1 van de beste consumentenshows, die ik in m'n leven gezien heb. Wat een geweld en wat een timing. Complimenten aan Dieter.

PS, Hey neus, dat stadion is echt wel de mooiste van Nederland hoor:D

Laatst bewerkt:
Was leuk je even te leren kennen Rick :wink:
En ja over je laatste zin, dat is je mening die niet klopt zeg maar, snap je? :p

Tot de volgende keer.

Was inderdaad een prima demo :)
Eerst bij de dummy's de VWC-gang tegen gekomen (die tijdens de presentatie constant grappen aan het maken waren, he Mattenfreak :P ), en tijdens de show zelf naast de FPM-clan gestaan.

Leuk vuurwerk, prima geschoten, en op t einde een leuke verrassing.

Paar foto's van de dummy's gemaakt, maar na 8 foto's waren helaas m'n batterijen leeg :(

Dummys1.jpg

Dummys2.jpg

Dummys3.jpg

Dummys4.jpg

Dummys5.jpg

Dummys6.jpg

Dummys7.jpg

Dummys8.jpg

Gr,

Fire Fox

Eerst bij de dummy's de VWC-gang tegen gekomen (die tijdens de presentatie constant grappen aan het maken waren, he Mattenfreak :P ),

Ja, was zeker gezellig inderdaad. :D Overigens lachen dat er 2 mensen in de zaal waren waarvan de telefoon af ging, ook echt zo'n leipe ringtone haha.

Nette foto's kerel, zonde van je batterij.

Hmmm,
beetje raar dat er niet gefilmd is. Je word als website uitgenodigd om dit juist wel te doen. Als je dan gaat zeggen ik film niet omdat er meer dan 1 cake per keer word geschoten lijkt me dit een beetje raar overkomen. Het zou totaal anders zijn als je zegt dat je niet gefilmd heb IVM de regen.

Filmen jullie nu de rest van de demo's ook niet waar meer dan 1 cake op een plek word afgestoken? :bonk::frusty:

Hmmm,
beetje raar dat er niet gefilmd is. Je word als website uitgenodigd om dit juist wel te doen. Als je dan gaat zeggen ik film niet omdat er meer dan 1 cake per keer word geschoten lijkt me dit een beetje raar overkomen. Het zou totaal anders zijn als je zegt dat je niet gefilmd heb IVM de regen.

Filmen jullie nu de rest van de demo's ook niet waar meer dan 1 cake op een plek word afgestoken? :bonk::frusty:

De regen was niet direct een factor om niet te filmen, want je kon in principe overdekt gaan staan, we hadden dan niet de beste positie, maar het kon dus wel. Overigens begreep Lesli de beslissing wel, tuurlijk is het zonde, maar ze geven zelf ook toe dat het op deze manier moeilijk te onderscheiden is wat 1 cake doet. Zo hebben wij de films van vorig jaar ook niet gebruikt, 2 jaar geleden was de afstand van de posten veel beter geregeld, dan nog per 2 op 1 post, maar dan heb je er al een beter beeld bij.

Vorig jaar deelde jij dezelfde mening daarover? :wink:
Dit jaar hebben jullie overigens wel staan filmen zag ik. Komen deze nog online?

De regen was niet direct een factor om niet te filmen, want je kon in principe overdekt gaan staan, we hadden dan niet de beste positie, maar het kon dus wel. Overigens begreep Lesli de beslissing wel, tuurlijk is het zonde, maar ze geven zelf ook toe dat het op deze manier moeilijk te onderscheiden is wat 1 cake doet. Zo hebben wij de films van vorig jaar ook niet gebruikt, 2 jaar geleden was de afstand van de posten veel beter geregeld, dan nog per 2 op 1 post, maar dan heb je er al een beter beeld bij.

Vorig jaar deelde jij dezelfde mening daarover? :wink:
Dit jaar hebben jullie overigens wel staan filmen zag ik. Komen deze nog online?

Ik deel inderdaad de mening dat je niet kan zien hoe 1 cake is als er 6 tegelijk worden aangestoken maar ik zou als consument wel graag zien welke effecten er in een cake schuil gaan.

Ik zelf zit in Valencia en ben pas rond volgende week weer thuis. De andere jongens hebben minder tijd dan mij maar zijn er wel mee bezig.

Ik deel inderdaad de mening dat je niet kan zien hoe 1 cake is als er 6 tegelijk worden aangestoken maar ik zou als consument wel graag zien welke effecten er in een cake schuil gaan.

Klopt, dat willen wij ook graag delen, wij krijgen dan ook de DVD van Lesli met films. Ook wel met 2 stuks tegelijk geschoten, maar wel op 1 post, is toch al de helft beter. :wink: Hopelijk krijgen we die online, anders linken we gewoon naar hun site, dat zijn dezelfde films, die komen er zeker op.

Wat me wel altijd opvalt is dat er op de Lesli demo's altijd alle lijnen worden geschoten, behalve Next-Generation.
Kan iemand mij daar de precieze oorzaak van vertellen?
Ik dacht eigenlijk dat dat kwam omdat alleen Boerenbonden en Welkoopen deze lijn kunnen/mogen verkopen, en dat er daarom alleen besloten demo's zijn voor deze 2 winkelketens, en verder voor niemand

maar kan iemand dit bevestigen of ontkrachten?

Wat me wel altijd opvalt is dat er op de Lesli demo's altijd alle lijnen worden geschoten, behalve Next-Generation.
Kan iemand mij daar de precieze oorzaak van vertellen?
Ik dacht eigenlijk dat dat kwam omdat alleen Boerenbonden en Welkoopen deze lijn kunnen/mogen verkopen, en dat er daarom alleen besloten demo's zijn voor deze 2 winkelketens, en verder voor niemand

maar kan iemand dit bevestigen of ontkrachten?

Bevestiging. :) Next-generation word voor de Welkoop en Boerenbond apart geschoten, dit jaar is er nog niets over bekend overigens. :wink:

Vuurwerk en mooie auto’s!!
Op 8 en 9 september 2008 hield Lesli Vuurwerk haar jaarlijkse demoavonden voor haar relaties. Dit jaar hadden zij ervoor gekozen om hun vuurwerk te presenteren in het Graafschapstadion de Vijverberg en bij het Feyenoordstadion de Kuip.

DSC_1554.JPG

Tijdens deze vuurwerk demoavonden informeerde Lesli Vuurwerk
haar relaties over de laatste ontwikkelingen binnen de vuurwerkbranche, haar collectie 2008 en alle marketingconcepten. Daarnaast werd er uitgebreid aandacht besteed aan het reeds welbekende concept van de Wenspijl en de speciale samenwerking die Doe Een Wens Stichting dit jaar heeft met Pon Porsche.
Deze speciale samenwerking wordt gevoerd onder de naam Cayman for kids waarbij Pon Porsche, die zijn 60 jarig bestaan viert, Doe Een Wens Stichting steunt door middel van het ter beschikking stellen van een Porsche Cayman. Deze Cayman is versierd met honderd streepjes, waarbij elke streep een kleur vertegenwoordigt waarin Porsches in de afgelopen 60 jaar zijn uitgegeven. Elk streepje kan worden gekocht door een bedrijf of organisatie waarbij de opbrengst ten goede komt aan Doe Een Wens Stichting Nederland.

Om ook haar klanten mee te laten genieten van deze mooie Porsche Cayman heeft Lesli Vuurwerk per demoavond een dag met deze Porsche verloot onder haar klanten. De gelukkige winnaars waren Jeroen van Profile Baan uit Nijverdal en Peter van Wapenhandel Donck uit Wateringen.

DSC_1645.jpg

Back
Bovenaan