Demo Lesli 2009

moontan

VWC lid
Ook van Lesli Vuurwerk hebben wij een uitnodiging ontvangen om te komen naar de demonstratie in de maand september.
Bij de demonstratie worden alle nieuwe producten geshowd
Uiteraard zullen wij jullie verslag uitbrengen met filmbeelden

Mooi zo. Kijk er naar uit. Worden de nieuwe producten. Met gelijk mooi beeld materiaal getoond. Hopelijk wordt dan ook iets verteld. Over op wat voor een verkoop punten. De 3 nieuwe lijnen verkocht gaan worden.Althans als freak lijkt me dat intresant.

Laatst bewerkt:
Dat is al iets goeds om te horen!
Is er al iets bekend verder over andere demo's van lesli?
Of heb ik een ander topic hierover overgeslagen :O ?

leuk om te horen :) alleen de lijnen die bij de welkoop/boerenbond horen vallen buiten deze demo

Ah, dit is dus die derde demo van maandag a.s. die door 'ons' bezocht en gefilmd wordt! Leuk!

Klopt dit is de derde demo op de bewuste maandag.

Maar wij zijn aanwezig op de demo van woensdag, 9 september.
Gelukkig voor ons en voor jullie schiet Lesli 3 demo,s.

Morgen zijn we dus te gast bij de demo van Lesli.

Op youtube vond ik wat filmpjes van de demo van gisteren (Almere)
Ik denk dat het de afsluitende finale is:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ja dat denk ik ook ja
behoorlijke finale moet ik zeggen .
hey ik hoop dat je na het zien van deze beelden een beetje slapen kunt .
ik ben trouwens best benieuwt naar die nieuwe produckten van leli van dit jaar

ik wens julie nog veel plezier morgen

WOW, er staat ons wat te wachten morgen. Zie wel dat in de nieuwe lijnen (Pyroshopper, Talk of the Town) de Bull"s Eye en Deep Impact in verbeterde vorm terugkomen, heerlijk!

Die Camuro King blijft gewoon een geniale bak met die enorme blauwe waves. Vooral op het eerste filmpje is dit erg goed te zien. Sowieso erg dikke finale. Benieuwd waar Lesli dit jaar mee komt aangezien Wolff niet helemaal voldeed aan mijn verwachtingen...

Hatseklats! Heb er zin in, zie die finale man, lekkerrrr! :D
Ben zeer benieuwd naar o.a. de Pyroshopper-cakes. :)

Is er al een datum bekend van de demo's van boerenbond/welkoop waar wel de next-generation artikelen etc geshowed gaan worden?
Ga zelf namelijk altijd naar de besloten dealerdemo, maar wil nu ook graag naar de consumentendemo.

Verder.. iemand al enig idee of pyroshopperook wordt opgenomen in de boerenbond/welkoopcollectie? of is deze alleen voor franchisers? .. denk het wel namelijk.

Vanavond zijn wij op bezoek geweest in het Brabantse Best, alwaar Lesli een product presentatie heeft gegeven van haar collecties 2009.

In totaal zijn 46 producten geschoten waaronder alle cakes van de nieuwe lijn Pyroshopper alsmede de meest bekende cake,s uit de overige collecties.

Na de demo volgde nog een finale van professioneel vuurwerk geschoten door Xena Vuurwerk. Een korte show, maar dan wel heel spectaculair met waterbommen in diverse kleuren en effecten.

Mijn mening over de nieuwe lijn Pyroshopper is dat Lesli hier een zeer
goede collectie neerzet van goede kwaliteitscake,s tegen redelijk betaalbare prijzen.
De lage prijzen zijn absoluut niet ten koste van de kwaliteit gegaan, integendeel.
Cake,s met verschillende effecten, in diverse tempo,s.
De burst is over het algemeen zeer goed te noemen, in een aantal cake,s zijn de salute,s van Big Mc Thunder verwerkt.

Laat je overtuigen door de films die door Mike en Peter zijn gemaakt.

Cake,s die er naar mijn smaak er boven uit sprongen:

Pokerface
After Midnight
Kick Ass
Energetic
Womanizer

allen uit de eerder genoemde nieuwe lijn Pyroshopper.

Laatst bewerkt:
De show waterbommen show is geschoten door Xena vuurwerk uit ede!!
De demo was zeer leuk. Ik heb genoten van de pyroshopper collectie. Ik ben benieuwd hoe e reacties van de mensen zullen zijn.

Bedankt voor je correctie Toon.
Inderdaad de demo is geschoten door Azuma en de finale prof show door Xena

Ik kijk ook uit naar de reacties van de leden, benieuwd wat iedereen ervan zal vinden.

Bedankt voor je correctie Toon.
Inderdaad de demo is geschoten door Azuma en de finale prof show door Xena

Ik kijk ook uit naar de reacties van de leden, benieuwd wat iedereen ervan zal vinden.

Haha nee hoor Fred. Ook de demo is geschoten door Xena vuurwerk.
Jij bent in de war geraakt door Dieter. Die moet je zien als Freelancer. Werkt zowel bij Azuma, Xena als in Belgie en Duitsland.

Back
Bovenaan