Gisteren de demo bezocht en zoals altijd was het weer een prima verzorgde avond.
Voor de kids stonden er lollies, snoep en sterretjs gereed en in ruime mate
Er was een kleine verrassing, niet in de folder, maar op een aparte flyer werd duidelijk dat Magic Vuurwerk ook Hardix heeft ingekocht. De verrassing was dat er dus ook HArdix geschoten werd op de demo.
Ik werd zeer positief verrast door de Hardix blokken: DELTA DEVIL 36 schots TOPBLOK Harde klappen en grote effecten en INVESTIGATE. Ook een TOPPER wederom enorme effecten en keiharde bursts. Deze 2 waren voor mij dé Hardix aanraders!
Verder werd er een selectie van Schuurmans (Kaboom en Professional Series) geschoten.
Kaboom is de geodkopere lijn, leuk vuurwerk voor schapelijke prijzen. Voor elk wel wat in deze lijn te vinden. De Professional Serie is "netjes"vuurwerk. De effecten zijn allemaal zeer goed uitgewerkt. Je zal eigenlijk nooit een misser aantreffen.
Ook geschoten: een selectie uit de LIDU en STAR collectie.
Zoals we gewend zijn, harde klappen, brede effecten en voor zeer redelijke prijzen.
Aanraders; OUTBREAK (lidu) Knalde alles maar dan ook echt alles eruit, met zeer brede effecten
Super 3 (star) Lekkere felle en snelle 13 schots cakes met nette effecten.
Fascinating Trip / Extreme Salute (Barely legal) Lekkere bursts (minder hard dan voorheen), grote effecten.
Afsluiter was de primeur voor Nederland : The One live aan het werk gezien.
Deze langverwacht cake kwam exact over zoals op de productfilm.
Hij is rap......... hij is snel........... hij is me een beetje tegengevallen.
Snelheid en mines waren oke, de boeketten op hoogte vond ik mager en snel wegvallen.
Al met al weer een super avond gehad. Dank aan Magicvuurwerk voor de mooi verlopen demo.