Demo Cafferata 2009

moontan

VWC lid
Morgenavond, woensdag 7 oktober 2009 zijn wij te gast bij Cafferata
Ikzelf en onze nieuwe crewlid Michel (Jawe) zijn aanwezig bij de demo
van Cafferata waar de nieuwe lijn Showtime zal worden gepresenteerd.
Uiteraard brengen wij verslag naar jullie uit.

:bye:

Leuk dat VWC weer aanwezig is. Ik neem aan dat jullie weer gaan filmen? Ben wel benieuwd.. met name naar de cafferata en de army collection, deze zal mijn dealer gaan verkopen :wink:

:bye:

Ik kom net terug van de demo van 6 oktober.

De showtime serie is kort maar krachtig.

De cakes hebben een korte tijdsduur maar geven een enorm geweld.
De meeste cakes zitten in de prijsklasse 50~60 euro, de duurste is de Cyclone Thunderking deze kost 75 euro.

Ik kom net terug van de demo van 6 oktober.

De showtime serie is kort maar krachtig.

De cakes hebben een korte tijdsduur maar geven een enorm geweld.
De meeste cakes zitten in de prijsklasse 50~60 euro, de duurste is de Cyclone Thunderking deze kost 75 euro.

Hey Ramon, jammer dat ik niet wist wie je was. Ik kom er net ook vandaan. Ik vind de Showtime serie voor mij persoontje een toppertje. Ik hou er wel van als de cakes zo snel leegschieten. Ik denk alleen niet dat het iets is voor de algemene consument.

De knalcake was niet slecht maar erg jammer dat hier nog sterren in zitten. De keus is voor mij zelf dan snel gemaakt. Ik pak er 1 zonder sterren zodat ik voor me idee toch een echte salute cake heb.

Erg jammer vind ik ook dat we de Kamuro finale, De fontein en de fluitcake niet hebben gezien. Daar keek ik echt naar uit. Ze komen er in ieder geval met oud en nieuw in de collectie. :D

Na de verhalen van de 2 voorgaande posters ben ik nog meer benieuwd naar Showtime.
Het wordt dus echt showtime vanavond.!!!
Ik kijk er naar uit.

Ik hoop dat ze dan die fluitcake en camurofinale wel schieten, was ik ook erg benieuwd naar. Maar die zullen dan wrs nog niet gearriveerd zijn...
Is het bekend of er nog demo's van verkooppunten komen, zodat we ze dan kunnen zien? Dan hopen we ze dan te zien...

Is het nou ook zo dat er video opnames worden gemaakt vanuit vwc ter promotie van cafferata bv. aan de consument? Ik ben altijd razend benieuwd naar nieuwe producten + filmpjes ervan!

Even een korte impressie, we zijn net terug uit Uden en het is al laat:
We hebben o.a. 5 cake,s uit de Showtimecollectie aan het werk gezien vanavond:

5025 Color Palm
5020 Brocade Finale
5040 Whirling to Blink
5050 Time Rain Crackling Comet
5042 Cyclone Thunder King

En alle 5 absolute toppers.
Net wat Tony al in een vorige post vertelde, de cake,s zijn snel weggeschoten, maar bieden voor de ware liefhebber een groot spektakel.
De Brocade Finale en de Whirling to Blink kregen van mij bij de beoordeling een 10. De slogan van : nu hoeven we niet meer naar Belgie toe gaat absoluut op voor deze 2 cake,s.
Ongelooflijk grote en brede boeketten, maar vooral de snelheid zorgen ervoor dat de lucht compleet gevuld is. (volgens mij heeft Michel de Brocade Finale niet eens in zijn geheel kunnen filmen.

Morgen meer over deze demo, met een compleet verslag.

Nou, ik ben nu toch echt reuze benieuwd naar de filmpjes en zeker naar de whirling to blink. Daar was Tony namelijk niet echt over te spreken dacht ik... Misschien een kwestie van smaak???

Ik weet niet wat de smaak van Tony over de whirling to blink is? Heb hem daar nog niet over gehoord.
Maar over smaak valt natuurlijk altijd te twisten.
Het effect whirlbel/draaikolk is een favoriet effect van mij.
En ik vond hem gisteren prima uitgevoerd. In de kleur goud, zie je ook niet vaak.
Beter is het filmpje af te wachten, kijken wat jullie ervan vinden.

Waarschijnlijk zullen deze films + finale vanavond online komen.
5020 Brocade Finale
5040 Whirling to Blink
5050 Time Rain Crackling Comet
5042 Cyclone Thunder King

Ook ik was uitermate verrast van de lijn Showtime net als Fred.
De brede boeketten van de brocade finale,mooie colorpalm boeketten.
De Whirling to Blink is voor draaikolk liefhebbers een must vond m ook een aardige burst hebben.
Voor de mensen die een groot spektakel willen hebben of bijvoorbeeld als finale in een show zijn ze zeker aanraders.

Back
Bovenaan