[Demo] Avri Bloem en Tuincentrum Oosteind - 10 december 2022

begreep via facebook dat er geen speciale parkeergelegenheid is, zo ver ik kan herinneren is dat parkeer terein niet echt groot. en via fb vragen ze om met de fiets etc te komen, vrij koud nu natuurlijk. woon er zelf 56km vandaan dat word op tijd daar zijn wil ik ergens mn auto kwijt kunnen zonder boete beetje slecht geregeld.

Dat wordt dus zeer op tijd komen voor mij.

Demo viel niet tegen op zich, vond het einde van de finaleshow wel een beetje mager verwachte eigenlijk nog wel iets na de laatste cakes.

Net terug uit Oosteind. Was een mooie demo, mist viel op het begin gelukkig wel mee.
Opvallende toppers: Lunatic, Stars over Vienna, Starbuster en de Tycoon.
Ook leuk om nog even wat forumleden tegen te komen en/of te spreken.

Lekker ouderwets in de kou wachten voor een demo, heerlijk zoals vroeger. De producten waren leuk, vooral de Wolff compounds sprongen er tussen uit met de Tycoon en Obsessed als uitspringers. De Dekoy had grote boeketten maar de burst was wel opmerkelijk minder dan in Vianen voor m'n gevoel. Maar verder niet heel zacht, gewoon normaal. Vond het geen bijzonder product verder.

De finale was een Pyromusical waar ik normaal niet zo veel mee heb, maar dit was super strak geschoten door DFP. Jammer van de mist, dat verpeste het wel. Doodzonde voor de moeite die DFP er in heeft gestopt ( en het geld van de winkel natuurlijk ). Alleen na de Pyromusical was het een beetje apart, de muziek ging uit en toen werden er wat random shells geschoten. Toen er een dikke Pyrocentury whistle profblok kwam had ik verwacht dat er nog een dikke afsluiter kwam van Aba salutes maar dat was er maar 1. Ik heb een idee dat er een deel van de show was geweigerd. Al met al een leuke avond gehad, iedereen bedankt.voor het mogelijk maken er van!

Ook leuk om een paar nieuwe gezichten te hebben gezien en mensen te spreken buiten de nicknames.

Gelukkig kon Bob lang praten tussen de producten door waardoor de rook tussen de producten de mogelijkheid had om zo goed als op te trekken :-)
Tijdens de finale werd het helaas teveel
Leuke avond gehad, dank aan Avri en DFP.

20221210_203404.jpg

20221210_203403.jpg

Was een heerlijk sfeertje, zonde van de mist, maar dat mocht de pret zeker niet drukken! De Obsessed voor mij het toppertje van de avond, blij dat ik hem in de straat heb dit jaar!

Lekker ouderwets in de kou wachten voor een demo, heerlijk zoals vroeger. De producten waren leuk, vooral de Wolff compounds sprongen er tussen uit met de Tycoon en Obsessed als uitspringers. De Dekoy had grote boeketten maar de burst was wel opmerkelijk minder dan in Vianen voor m'n gevoel. Maar verder niet heel zacht, gewoon normaal. Vond het geen bijzonder product verder.

De finale was een Pyromusical waar ik normaal niet zo veel mee heb, maar dit was super strak geschoten door DFP. Jammer van de mist, dat verpeste het wel. Doodzonde voor de moeite die DFP er in heeft gestopt ( en het geld van de winkel natuurlijk ). Alleen na de Pyromusical was het een beetje apart, de muziek ging uit en toen werden er wat random shells geschoten. Toen er een dikke Pyrocentury whistle profblok kwam had ik verwacht dat er nog een dikke afsluiter kwam van Aba salutes maar dat was er maar 1. Ik heb een idee dat er een deel van de show was geweigerd. Al met al een leuke avond gehad, iedereen bedankt.voor het mogelijk maken er van!

Ook leuk om een paar nieuwe gezichten te hebben gezien en mensen te spreken buiten de nicknames.

Goed verwoord. De show klopte niet en die onderbreking en abrupte einde maakte het er niet beter op. Jammer, maar toch goed genoten. Er hing een prima sfeer en de opkomst was goed. Toch snak ik terug naar de tijd dat je gewoon op het veld kon staan

De producten van wolff vielen positief op moet ik zeggen. Goede felle kleuren, ook de budget cakes waren prima. Stukje beter als wat ik bij ano heb gezien laatst. De wolff compounds zijn eigenlijk allemaal wel goed te noemen met een paar uitschieters waar de burst ook echt hard was een grote boeketten. Qua kruitinhoud van de compounds is het wat lager dan tov andere maar daar merk je helemaal niks van. Stars over vienna blijf ook leuk, echt goeie burst.

Eindshow ook heerlijk hoor, prima gedaan zo. Jammer van de muziek en het einde, dat leek niet zo te horen. Mooie producten gezien. Zal zo ook nog een film posten.

En oja nu de ultimate chry / cairo crackling gezien volgens mij, wat een ding joh. INSLAAN!!!

Leuke en druk bezochte demo gezien! Veel mooie Wolff producten langs zien komen.

Eindshow was lekker, maar klopte niet meer op het einde helaas.. Desalniettemin van genoten!

Bedankt voor alle beelden heren, top. Mooie avond met wat goede artikelen zo te lezen.

319516570_5714850551923929_8860883201350348706_n.jpg

318778467_5714850531923931_4238665940685661641_n.jpg

318337800_5714851228590528_8444149902101888956_n.jpg

Gisteravond ook met een maat gaan kijken. Zelf nooit zo'n fan geweest van Wolff maar gisteravond toch een aantal pareltjes voorbij zien komen.
Qua cakes sprongen de Decibel, Stars over Vienna en Outcast er voor mij uit.

Bij de compounds viel mij op dat er gigantische verschillen waren qua burst. Toppers van de avond voor mij de Starbuster en Tycoon. Obsessed zeker geen slechte bak maar ben blij dat ik hem niet heb besteld.

Back
Bovenaan