K kglfrts VWC lid 23 nov 2012 #1 Almelo 15-12-2012 wie: Royal Fireworks wat: demo Harings waar: grasveld Rembrandtlaan te Almelo wanneer: 15 december 2012 tijdstip: 19:30 Betreft demo van Harings volgens hun eigen website.
Almelo 15-12-2012 wie: Royal Fireworks wat: demo Harings waar: grasveld Rembrandtlaan te Almelo wanneer: 15 december 2012 tijdstip: 19:30 Betreft demo van Harings volgens hun eigen website.
D DsNL VWC lid 7 dec 2012 #2 Ik ga proberen om hier bij te zijn! Uiteraard gewapend met camera voor de finale show!
wesley17 VWC lid 12 dec 2012 #3 Ik ga hier zaterdag heen, woon op fietsafstand Kan niet wachten heb ook gehoord dat er prof vuurwerk komt
Ik ga hier zaterdag heen, woon op fietsafstand Kan niet wachten heb ook gehoord dat er prof vuurwerk komt
rapalje074 VWC lid 15 dec 2012 #4 Geen prof vuuwerk maar er was wel een lekkere finale met veel potten tegelijk
K kglfrts VWC lid 15 dec 2012 #5 rapalje074 zei: Geen prof vuuwerk maar er was wel een lekkere finale met veel potten tegelijk Klik om te vergroten... Kunnen alleen meteen onder de douche door alle zooi die uit de lucht kwam vallen. Heerlijk die geur..........
rapalje074 zei: Geen prof vuuwerk maar er was wel een lekkere finale met veel potten tegelijk Klik om te vergroten... Kunnen alleen meteen onder de douche door alle zooi die uit de lucht kwam vallen. Heerlijk die geur..........