Defqon.1 2012 The Endshow

killerdome

VWC lid
Voor velen hier op het forum een bekend muziekfestival, Defqon.1

Afgelopen weekend werd er tijdens de afsluiting het nodige vuurwerk verstookt vanaf de mainstage. Ik zelf was hier ook bij en het was werkelijk waar geweldig om 2 passies tegelijk aan het werk te zien, vuurwerk en je favoriete muziek, hardstyle!:)

Enjoy It!

http://www.youtube.com/watch?v=Qcs_Ba-sQ4Q&hd=1

ik had een comment der bij gezet en er stond precies het zelfde in zoals jij het hier zegt:p
jammer dat ik er zelf niet bij was maar kan daarom nog wel genieten van dit filmpje:)

Ik heb dit jaar dit feest weer gemist gvd ik word er gek van , volgend jaar is een pre voor dit feest !!!!! Dit jaar ook wel zieke maar dit feest mis ik elk jaar weer of door geld of doordat ik geen kaartje te pakken krijg..
Iedereen lekker dronken , wappie , stoned of nuchter of alles tegelijk hahahah :) Heerlijke sfeer !!! Op naar awake fest 30 juni :)

Misschien nog freaks die naar Dominator gaan waar ook wel wat vuurwerk zal zijn?:) Wel leuk dat er toch behoorlijk wat freaks zijn dit soort muziek stijlen waarderen!

Of wat dacht je van decibell of qbase.. :p

Verder mooi filmpje hoor, weer leuk in elkaar gezet, alleen mis ik toch echt wel een finale met knallende afsluiting :D

ondanks dat het niet mijn muziek is, blijft deze afsluiting toch wel erg leuk! Helemaal als ze gaan stappen rondom het logo!:)

Misschien nog freaks die naar Dominator gaan waar ook wel wat vuurwerk zal zijn?:) Wel leuk dat er toch behoorlijk wat freaks zijn dit soort muziek stijlen waarderen!

Die zijn er.

Of wat dacht je van decibell of qbase.. :p

Verder mooi filmpje hoor, weer leuk in elkaar gezet, alleen mis ik toch echt wel een finale met knallende afsluiting :D

Decibel heeft dan weer shells en mines, maar mist weer net dat showachtige element dat je in dit filmpje ziet. Dit vind ik toch meer gericht op de muziek, terwijl het vuurwerk bij Decibel echt een knallend einde moet bieden. Letterlijk, want bij de laatste bommen staat de muziek uit en is het alleen knallen met vuurwerk.

Niet mijn favoriete muziek, maar leuk om soms naar te luisteren.
Bedankt voor het posten, ik check altijd alle aftermovies van dit soort festivals en ga af en toe ook wel eens naar eentje in de buurt.
Leuke sfeer meestal.

Tomorrowland 2013 :) Kan al niet wachten , ze schieten daar echt zieke shows bij de muziek. Veel beter dan de potten en mines in NL , wat vaak gebruikt word !

Was er dit jaar bij,
een groot feest en vondt het vuurwerk mooi gedaan.
volgende week free festival. hopelijk ook vuurwerk want vindt dat het in de eindshows moet van elk feest.

Ajax0251

Ik vind de muziek enorm bagger, maar Q-Dance weet wel een goeie show neer te zetten.

Wist me er wel over te verbazen dat ze met zo'n slecht eind toch nog een geweldig feest hebben neergezet. Afsluiting stelde niet zo veel voor en ondanks het gebruik van consumentenvuurwerk was het toch weer even netjes in elkaar gezet kwa timing. Jammer dat het niet wordt afgesloten met professioneel vuurwerk, dat is daadwerkelijk wel mogelijk in die omgeving.

@Killerdome, zover ik weet wordt het vuurwerk op Defqon ontbrandt door Master Pyrotech te Lelystad (Meester Vuurwerk).

Zojuist effe gekeken naar de vergunning en is idd Master Pyrotech....

De Koster uit Dronten deed Fantasy Festival in mei bij Walibi

Vorig jaar vond ik het vuurwerk beter dan dit jaar! Maar dat mocht de pret niet drukken en net zoals killerdome al zei, 2 passies tegelijk aan het werk zien is geweldig! Hardstyle en vuurwerk!

Back
Bovenaan