Defcon

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 5251
Artikelnaam: Defcon
Netto Kruitgewicht: info volgt
Aantal Schoten: 70 shots
Effectomschrijving: red, green, yellow and silver coconuts,blue pistil with silver fish, red green and blue,green and silver crackling flower
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: € 64.95
Verpakkingseenheid: info volgt
O.a. verkrijgbaar bij: BestelVuurwerk.nl
13312546.d4ee2e7e.560.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk ding lijkt in het begin wel op de vuurwerk totaal dominator een beetje. Alleen weer de prijs 65 is net wat te veel met 50 zit je mooi. Met 40 perfect.

Als ik dit product met behulp van de film vergelijk met de dominator 2.0 kom ik uit op het volgende resultaat:

Dominator 2.0 wint het ruim qua prijs, spektakel, effectgrootte, burstknal en hij heeft meer schoten.

Het tempo van deze cake is leuk, maar verder is dit weinig speciaals natuurlijk. Dat salvo met slappe visjes vind ik trouwens een flinke dooddoener in deze cake, past er totaal niet tussen en die finale mag ook wel wat pittiger.
En dat ze hier 65 euro voor vragen is overigens gewoon om te janken...:cry: Hier zit een winstmarge op dat wil je niet weten.

.o.samme, weer die palmen! Wat heb ik een hekel gekregen aan dat effect door het veelvoudig gebruik ervan in GBV cakes! Prijs slaat ook nergens op, is een vierkante cake, rechte tubes, geen speciale effecten. Zoals Boozebelly al zegt; hier moet gewoon een grote winstmarge op zitten.

ik vind die upgrade veel mooier en beter kwa prijs dan deze.
het is zo als er staat van alles wat,maar de prijs mag echt flink dalen want voor die 65eurotjes leg ik er liever nog net eventjes 20 euro bij voor de 2 pack van Broekhoff mooie cakes!!!
en wanneer veranderen ze de kleuren is een keertje???
tis een beetje een stop licht effect groen geel rood en dan silver.
zo ken ik de proline collection niet.

Back
Bovenaan