Deep Impact

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 1392
Artikelnaam: Deep Impact
Netto Kruitgewicht: 990 gram
Aantal Stuks: 17 stuks
Effectomschrijving: "Big, bigger, BIGGEST!" groter kan 'ie echt niet! gevul;d met 1 fontein, 6 mega vuurpijlen en 10 XXL multishot cakes.
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: 129,95
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

wolffvuurwerk_1392_deep_impact.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en
bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand nog ervaring met dit pakket?
Ik heb hem in de winkels zien liggen en het is echt immens... maar de twijfelachtige kwaliteit van dit soort pakketten weerhield mij ervan om er een aan te schaffen.

Deze vorig jaar gewonnen maar ik kan 'm niet aanraden. Voor dit geld kan je echt een paar goede potten los kopen. Zit een leuke fluitpot in met een hoog tempo maar de pijlen zijn slecht. Veel kleine potten met heel weinig gram.

Deze vorig jaar gewonnen maar ik kan 'm niet aanraden. Voor dit geld kan je echt een paar goede potten los kopen. Zit een leuke fluitpot in met een hoog tempo maar de pijlen zijn slecht. Veel kleine potten met heel weinig gram.

Hm, je betaald dus een premium voor heel veel karton, jammer.

Dit is de fluitbak die rechtsonderin het pakket zit. Lekker hard en snel. Gefilmd met een GoPro. Heb ook nog een filmpje van de pijlen maar die zijn echt heel matig.

Dit is de fluitbak die rechtsonderin het pakket zit. Lekker hard en snel. Gefilmd met een GoPro. Heb ook nog een filmpje van de pijlen maar die zijn echt heel matig.

In ieder geval is die cake nog wel grappig! Zou je het fimpje van de pijlen er ook op kunnen zetten? Dan hebben we een redelijk compleet beeld van dit pakket en waarom het een slechte keus is ;).

In ieder geval is die cake nog wel grappig! Zou je het fimpje van de pijlen er ook op kunnen zetten? Dan hebben we een redelijk compleet beeld van dit pakket en waarom het een slechte keus is ;).

Dat is een kleine moeite :)

Voor 130 euro kan je echt veel betere kwaliteit krijgen door los wat aan te schaffen. Zeker met de Heavy Legend en Royal lijnen.

Dat is een kleine moeite :)

Voor 130 euro kan je echt veel betere kwaliteit krijgen door los wat aan te schaffen. Zeker met de Heavy Legend en Royal lijnen.

Hm, inderdaad wat minder dan je zou verwachten, bedankt voor de video's! Deze wordt het in iedergeval niet.

Iemand een idee hoe de potjes in het pakket presteren en waarmee ze te vergelijken zijn? Zijn het effecten als de heavy 3 potjes, of moeten we nog kleiner denken?

Back
Bovenaan