De klok

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
2008 2009

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Kippevel jongens!

Ik wil gewoon een antieke Friese staander of de Big Ben ofzo als aftellende klok ipv die foeilelijke moderne digitale dingen.

Man,man man, wat een perfecte compilatie van Nederland 1.
Het kippenvel stond op mijn handen bij de momenten zoals WK, olympische spelen en het nummer van paul de leeuw!

Ik vind dit een van de beste manieren om dat oude maar vertrouwde gevoel te krijgen.
Het spannende aftellen!
Het mooie is voornamelijk dat ze bij het aftellen alle belangrijke gebeurtenissen afbeelden van het desbetreffende jaar.
Dan ga je vanzelf terugdenken aan het jaar zelf!

Hahaha die klok van 2008-2009 met de Top 2000.
Die heb ik ook gezien bij een maat. Die ging tien minuten voor Bohemian Rhapsody trippen, omdathij de muziek niet hard mocht zetten en zn vriendin dat toen wel deed 'nadat ze hem eerst op zijn kop had gegeven. hahaahahahaa.

Mooi die herinneringen op de vroege ochtend zo.

Hier kom je meteen van in de stemming, kan me het aftellen van vorig jaar herinneren alsof het gister was

Volgens mij keken wij vorig jaar naar een klok waar op het laatst die hamsters van AH langs kwamen. Kan dat? weet het niet meer eigenlijk, zal wel de spanning geweest zijn :p

zo'n klok hebben wij thuis ook nog gehad gelukkig niet met die gong

+ YouTube Video

en nog 1 voor de wat jongere freaks ;)

+ YouTube Video

Back
Bovenaan