De grote Vuurwerkklok Pubquiz

YorickT

VWC lid
Oud en nieuw is nog ver weg en helaas kunnen we ook nog niet samen met andere freaks genieten van een vuurwerkshow. Vuurwerkklok vond het daarom de hoogste tijd om iets te organiseren voor de liefhebber. Op 23 april organiseren wij een vuurwerk gerelateerde online pubquiz. In dit topic lees je precies hoe en wat.

pubquiz plaatje (helder) 2.9.jpg

• 23 april 2021
• Starttijd: 20:00
• Avondvullend programma
• 6 verschillende categorieën
• Chat en spreekroom via Discord
• Antwoorden invullen via Google Forms

Ben jij een echte vuurwerkliefhebber en houd je wel van een spelletje? Doe dan gezellig mee met de online pubquiz. Wat is een online quiz zonder prijzenpot? Voor de winnende persoon of team staat eeuwige roem te wachten! Hoe geweldig is dat, onbetaalbaar! Gekkigheid, iedereen is een winnaar bij ons! Iedere deelnemer/deelnemend team krijgt na de pubquiz een bedankje toegestuurd via de mail.

Enthousiast geworden en wil je meedoen? Meld jezelf of je team dan snel aan via: www.vuurwerkklok.nl/pubquiz

Laatst bewerkt:
Leuk, ik doe ook mee.

Gezellig! Vergeet je dan niet even aan te melden via de website. Zo kunnen we je de dag van de pubquiz alle informatie en links sturen :)

Opgegeven. Mits het formulier goed verzonden is :)! leuk initiatief mannen

Yes! Als het goed is heb je ook een automatische bevestiging gehad.

Geweldig Yorick, goed bezig hoor. Dat wordt vast een gezellige avond.

Dankjewel! Ik voel een Team VWC aankomen? :D

Leuk idee dit! Wij moeten toch wel even kijken om een team te vormen ja. Benieuwd naar de inhoud, volgt er later meer info of blijft het een grote verrassing.

Leuk idee, weet nog niet of het voor mij haalbaar is om mee te doen. Tot wanneer kun je aanmelden?

Leuk idee dit! Wij moeten toch wel even kijken om een team te vormen ja. Benieuwd naar de inhoud, volgt er later meer info of blijft het een grote verrassing.

Zou geweldig zijn! Later volgt er meer info met bijvoorbeeld de verschillende categorieën die voorbij gaan komen. :thumbsup: Uiteindelijk is het gemaakt dat het voor elke liefhebber leuk en uitdagend is. Van de beginnende liefhebber tot de extreme freak.

Leuk idee, weet nog niet of het voor mij haalbaar is om mee te doen. Tot wanneer kun je aanmelden?

Ik heb geen specifieke einddatum wat inschrijvingen betreft. Waarschijnlijk zal ik de inschrijving een paar dagen van te voren sluiten. Je kan je altijd aanmelden en later weer afmelden mocht het toch niet uitkomen. :)

Het totale spelerslimiet is erg hoog, ik verwacht niet dat we dat gaan halen. Mocht dat wel gebeuren zal ik optijd aangeven dat de laatste plekken vergeven gaan worden.

Leuk initiatief! Ik heb helaas al iets anders gepland op deze datum, anders had ik zeker meegedaan.

Dames en heren, vergeet je niet aan te melden voor deze pubquiz! YorickT, Bram en ik zullen jouw hosts van de avond zijn! :) Wie wil dat nou niet?! Er zijn al een aantal aanmeldingen, maar dat kunnen er altijd meer worden!

Ontzettend leuk initiatief. Zeker even kijken of we deze avond mee kunnen pakken!

Komende dagen maken we elke dag 1 categorie bekend. We trappen vandaag af met de warming up van de pubquiz: de grote pubquiz intro!

pubquiz-intro.jpg

Laatst bewerkt:
Dit thema is speciaal voor iedereen die fanatiek stookt en op de hoogte is van het Nederlands consumenten vuurwerk. Wij hebben grote verwachtingen van jullie..!:angel:

FB_IMG_1616608963664.jpg

Erg leuk initiatief en de teasers zien er erg strak uit. Heb de afgelopen jaren meerdere open dagen van vuurwerkwinkels bezocht waarbij ook weleens een vuurwerkquiz werd gehouden en dit was altijd uitermate sfeer verhogend. Ik ben er van overtuigd dat dit een mooi avondje gaat worden en een verzetje op vuurwerkgebied kunnen we volgens mij allemaal wel gebruiken. Erg benieuwd.

Erg leuk initiatief en de teasers zien er erg strak uit. Heb de afgelopen jaren meerdere open dagen van vuurwerkwinkels bezocht waarbij ook weleens een vuurwerkquiz werd gehouden en dit was altijd uitermate sfeer verhogend. Ik ben er van overtuigd dat dit een mooi avondje gaat worden en een verzetje op vuurwerkgebied kunnen we volgens mij allemaal wel gebruiken. Erg benieuwd.

Dankjewel! Dat is ook precies onze motivatie. In deze rottijden een leuke avond organiseren voor ons liefhebbers. :)

“Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà.” Klinken deze woorden voor jou als muziek in de oren? Dan is dit thema op de pubquiz echt jou ding!

pubquiz-cat-fallas.jpg

Back
Bovenaan