de beste vuurwerk WINKEL 2013 !!!!

mosjosb

VWC lid
zet in de reactie's wat je de beste vuurwerk winkel vind.En zet de volgende 3 dingen er ook even bij de naam van de winkel een link van de site. en waarom

Laatst bewerkt:
Pas wanneer het een officiële poll is ga ik mee doen, mij staat iets bij dat de laatste poll over de beste vuurwerkwinkel niet echt vreedzaam verliep...

Eigenlijk is het ook niet helemaal eerlijk omdat ik bijvoorbeeld niet kan komen bij winkel aan de andere kant van NL. Ik beoordeel alleen mijn eigen winkels..

https://www.facebook.com/makkelievuurwerk2?fref=ts

ik kom hier al jaren...
een trouwe en tevreden klant.

goede prijzen, positieve benadering en indien niet op voorraad , krijg je of echt wat extra`s en of een echt alternatief...
en druk bezig met een facebook pagina.

Met info over productie proces, nieuwtjes, nieuwe producten.

Foto van productie proces...
china.jpg

Ik heb vier weinkels gezien dit jaar, en zal ze even stuk voor stuk evalueren:

- Van Rutter Hengelsport in Spijkenisse. Pro-line dealer, maar wel eerlijk en snel advies. Gratis producten omwisselen (2 kleine ipv 1 grote) was ook geen probleem. Snel geholpen, goede service, alles geleverd gekregen. Al jaren een blijvertje eigenlijk.

- Vuurwerkmagazijn7kamp kom ik ook al jaren. Na in 2012 een tweetal kapotte pijlen gehad te hebben krijg ik (met veel moeite) dit jaar twee nieuwe. Snel aan de beurt, alleen was 1 complete bestelling niet aanwezig. Probleem is wel netjes opgelost, alleen duurde het even.

- Partijhal Rotterdam. Ook min of meer een ast adres geworden voor Lesli. Prima zaak zonder echte bijzonderheden. Lekker rustig en dus snel aan de beurt, maar de bestelling is niet gecontroleert. Ook niet nodig, want het was gewoon compleet.

- Haokan Pijnacker. Leuke kortingen, maar erg chaotisch, lange wachttijden en ongeleverde producten.

Mijn stem gaat dus naar de locale Pro-line dealer: Van Rutten hengelsport te Spijkenissr.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan