Daylight vuurwerkshow, 's-Hertogenbosch 19 Mei 2011

pyromaniac

VWC lid
Op 19 mei 2011 werdt er door Royal Fireworks vuurwerkshow verzorgt voor Achmea Bank die na flink wat jaren gaan verhuizen naar Tilburg.

Show werd rond 20:45 geschoten was nog hardstikke licht, was kort en krachtig fluit/knal showtje!

zie hier de film:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
dit is gewoon een consumentenhowtje van normaal (consumenten)vuurwerk.. het element "daylight" is hier totaal misplaatst..

dit is gewoon een consumentenhowtje van normaal (consumenten)vuurwerk.. het element "daylight" is hier totaal misplaatst..

Het is niet boeiend wat jij er nu weer van vind, ik noem het daylight because the sun was there. vrij vertaald de zon was er nog dus ik noem het daylight, tageslicht,дневной свет, la lumière du jour,siang hari,daglig. Hopelijk ook duidelijk voor mensen die van woordspelingen houden of zwaar op de hand zijn.
dat jij er een andere opvatting over hebt mag natuurlijk maar ik noem het zo en het was super.
Ik heb vuurwerk verwerkt, gevoeld en gesnoven en ik ben tevreden.

Het is niet boeiend wat jij er nu weer van vind, ik noem het daylight because the sun was there. vrij vertaald de zon was er nog dus ik noem het daylight, tageslicht,дневной свет, la lumière du jour,siang hari,daglig. Hopelijk ook duidelijk voor mensen die van woordspelingen houden of zwaar op de hand zijn.
dat jij er een andere opvatting over hebt mag natuurlijk maar ik noem het zo en het was super.
Ik heb vuurwerk verwerkt, gevoeld en gesnoven en ik ben tevreden.

als het niet boeiend is wat ik er van vind he.. wat post je het dan?? Benoem de dingen gewoon zoals ze zijn.. een dag show is iets met veel knal, geluid en rook(kleuren). zoals bijvoorbeeld een mascleta. Dit wat jij post is gewoon een avondshow die bij daglicht geschoten is.

Dit is een dag show:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Benoem de zaken gewoon zoals ze zijn.

als het niet boeiend is wat ik er van vind he.. wat post je het dan?? Benoem de dingen gewoon zoals ze zijn.. een dag show is iets met veel knal, geluid en rook(kleuren). zoals bijvoorbeeld een mascleta. Dit wat jij post is gewoon een avondshow die bij daglicht geschoten is.

Dit is een dag show:

movie

Benoem de zaken gewoon zoals ze zijn. wandelende reclame zuil

De gezelligheid spat er weer eens vanaf :bonk:

Je kunt een show in Italië niet vergelijken met een show in Nederland. Dat is appels met peren vergelijken... van een mug een olifant maken en nog meer van die leuke spreekwoorden :p

Ik vind dit juist wel iets hebben. Totaal geen knal liefhebber of liefhebber van een ochtendshow. Maar toch vind ik dit juist wel wat hebben want dit zie je niet zo vaak in Nederland.

je kunt het lang, breed, kort of in de hoogte bekijken.. Dit is gewoon geen dag show zoals deze behoort te zijn.. en ja.. ook met consumenten vuurwerk kun je dat echt wel bereiken hoor. rook staven rook potjes, knal en fluiter potjes.. noem maar op. Dit is gewoon een normale avondshow, of consumentenshow.. die bij daglicht geschoten is, klaar.

noem me maar een zeikerd ofzo iets... Als je een bruin brood bij een bakker koopt zeg toch je ook niet dat het een kropsla is.. of wel!?

je kunt het lang, breed, kort of in de hoogte bekijken.. Dit is gewoon geen dag show zoals deze behoort te zijn.. en ja.. ook met consumenten vuurwerk kun je dat echt wel bereiken hoor. rook staven rook potjes, knal en fluiter potjes.. noem maar op. Dit is gewoon een normale avondshow, of consumentenshow.. die bij daglicht geschoten is, klaar.

noem me maar een zeikerd ofzo iets... Als je een bruin brood bij een bakker koopt zeg toch je ook niet dat het een kropsla is.. of wel!?

Ik noem je geen zeikerd, maar ik deel jou mening dit maal niet. Je kunt er inderdaad veel meer van maken. Maar wanneer er een minimum budget is en de eisen van de klant bepalen hoe, met wat, wanneer en op welke wijze dat moet gebeuren, is dit een redelijke showtje.

Daarom vind ik je laatste zin ook een beetje kort door de bocht. Je kunt dit niet zien als een grote dagshow. Je moet het bekijken met de materialen die aanwezig waren en de eisen die door de klant zijn gesteld.

Hoop gezever weer in dit topic, onee 'jullie/jij' vinden dat discussiëren.

Zelf was ik in de stad en hoorde ik een hoop vuurwerk, wist totaal niet hiervan af, maar zo te zien heb ik niet veel gemist.

Thundershow bedankt voor het delen. :)

Hoop gezever weer in dit topic, onee 'jullie/jij' vinden dat discussiëren.

Zelf was ik in de stad en hoorde ik een hoop vuurwerk, wist totaal niet hiervan af, maar zo te zien heb ik niet veel gemist.

Thundershow bedankt voor het delen. :)

Als je in de stad bent vlakbij de plek waar het vuurwerk werd afgestoken omdat je het kon horen, maar het vuurwerk niet hebt gezien: dan mis je altijd wat!:D

____

Leuk showtje hoor, is weer iets anders. Ik vind het wel wat hebben vuurwerk wat overdag wordt geschoten, bedankt voor het delen!

De discussie is wel weer als vanouds als er een woordje misschien wat duidelijker had kunnen staan, a joh komop. Iedereen snapt wat er bedoeld wordt. Kijk de video zeg wat je ervan vind, goed of slecht maakt allemaal niks uit daar is het een forum voor. Een iet wat kinderlijke discussie over een woord wat misschien niet helemaal passend is, maar zeker niet verkeerd gebruikt is is niet helemaal op zijn plek. Er hoeft ook niet in te gaan op het feit hoe je wél een goede daylight show kunt schieten, want hoe ik het lees vond de topicstarter het een daylightshow doordat het in het licht was. Let wel, de schieter doet gewoon zijn werk en komt de wensen van de vrager ten goede, voor hun is het gewoon een showtje alleen deze keer overdag geschoten. (vraag en aanbod)

Gadver, elke keer te moeten uitleggen wat IK vind van de dingen die IK doe daar wordt ik en met mij velen toch echt wel eens moe van. Wat een ander vind alle respect maar elke keer op alles te moeten discussieren kom op zeg. Zoek een baan in het kabinet bijvoorbeeld kan je de hele dag praten en je zelf bij wijze van spreken horen hoe goed jij wel niet bent. Sorry maar ik post voor mijn plezier en ik bezoek vuurwerkshows in alle maten voor mijn plezier.

Gisteren heb ik dit bezocht en was een leuke daylight show en de mensen hebben ervan genoten. Vanavond ga ik een grotere show bekijken een night event dus ik zal morgen hier de aller nieuwste film van deze night event show posten.

Fijne avond allemaal.

Let niet op RedBaron, die moet werkelijk waar overal kritiek op geven.
De benaming Daylight was misschien niet gepast, want ook ik dacht even aan een show met rook elementen...
Maar laat je niet kleineren door personen die op fora overal werkelijk waar te zeiken hebben, want die zijn vaak zelf erg klein in het werkelijke leven en zijn het dus niet waard.

Verder bedankt voor het filmen, met dat Royal vuurwerk kun je mooie dingen doen, blijkt wel weer met deze show.
Ook in de avond is het geslaagd vuurwerk.

Mensen zullen we weer gezellig ontopic gaan in plaats elkaar aan te vallen.De een heeft andere gedachten dan de ander maar het is wel een gezamelijke hobby, dus mensen houdt het gezellig, dat voorkomt sluiting van een topic.

Ik noem je geen zeikerd, maar ik deel jou mening dit maal niet. Je kunt er inderdaad veel meer van maken. Maar wanneer er een minimum budget is en de eisen van de klant bepalen hoe, met wat, wanneer en op welke wijze dat moet gebeuren, is dit een redelijke showtje.

Daarom vind ik je laatste zin ook een beetje kort door de bocht. Je kunt dit niet zien als een grote dagshow. Je moet het bekijken met de materialen die aanwezig waren en de eisen die door de klant zijn gesteld.

En de klant eiste silvere palmen bij een ondergaande zon zodat je ze niet kon zien.:bonk:
Hehehehe

En de klant eiste silvere palmen bij een ondergaande zon zodat je ze niet kon zien.:bonk:
Hehehehe

Als de klant heeft gezegd dat het precies om die tijd moet worden ontstoken ja dan heb je geen keuze. Dan gaat het helemaal nog niet zo zeer om de producten.

Wat ik er vooral mee wilde zeggen is dat er altijd wordt gekeken vanuit onze kant. Dat vind ik zelf niet gepast, omdat wij vaak toch altijd kritisch zijn wat betreft shows. Zoals jij en Jack zijn vele grotere shows in het buitenland. Wij moeten het doen met shows in NL, dus deze ´daylight´ show past dan wel in het plaatje ´dat zie je niet vaak in NL´.

Hier enkele foto's na afloop van de show. (Dank aan Damian(us).

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Wat een vermakelijke reacties in het topic. Werkelijk nog beter om het zelf te lezen dan wanneer mensen je er over vertellen!

Hoe dan ook, het is een showtje bij daglicht. Niet te vergelijken met de coloured smoke salutes van elders in Europa. Hoe dan ook, het is leuk om het eens bij daglicht mee te maken.

In 2009 heb ik zelf een showtje overdags mee mogen maken, met zelfs 4 inch mines. Best leuk hoor, als je op een meter of 20 afstand zit om een showtje met 25 graden en en een zonnetje op je bolus. Ik kan mij dan ook goed voorstellen dat er een hoop freaks zijn die dit wel eens mee zou willen maken.

Michael, ik vind het leuk voor je dat je hier zo van hebt mogen genieten!
Bedankt voor de beelden. Ik geniet er zeker van!

Ps. voor degenen die afgaven op Royal en de FU collection, zo is toch goed te zien dat het leuk spul is van Royal! Mooi om het knalblokje zo goed tot zijn recht te zien komen. Ook playful fairy doet leuk mee zo!

Back
Bovenaan