Daylight Cakes

Xtremerides

Banned
Ik ben voor de avond wel klaar. We zullen dit jaar gaan richten op de legale markt aangezien ik alles dan kan afschrijven. Maar wat moet ik dan overdag? :rolleyes:

Stunts heb ik wel zo'n beetje allemaal gehad en bovendien dit jaar logistiek niet haalbaar. Dus ik zat te kijken voor Daylight cakes of andere producten die je overdag kan schieten

Bijvoorbeeld:

Airshow een parachute pot met 20 parachutjes erin.
Ratelbanden met rook

Zijn er nog andere producten die leuk zijn voor overdag?

VOORBEELDJE:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Tja je komt toch al snel uit bij knal cakes.

Verder de Smoking Umbrella (Airshow of de Sky Writers versie) zijn zeker leuke cakes voor overdag. Verder zou je misschien kunnen denken aan artikelen zoals de Jumping Jack rol, rookpotten van Original of Bonbridge, gilpijlen, gilcakes etc.

Om maar wat ideeen te noemen :wink:

Laatst bewerkt:
Die Z shaped is wel mooi!

@Sniper allemaal al gehad ja :) Moet ik toch weer ouderwets stunten :D Maar je hoeft toch geen knal aan het einde van de rookpluim te doen? Maar verder dan Rook, knal crackling kom je inderdaad niet. Misschien een vuurpijl die alleen een startmotor heeft met een rookpluim er achteraan. Anders heb je natuurlijk ook nog confetti maar veel meer kan ik ook niet bedenken. Ja hummers!

Bij de Pyroshop in Baarle Hertog verkopen ze romeinse kaarsen van Bonbride, met rook effecten.
Ik vond ze leuk om ene keer te af te steken, maar neem ze geen 2de keer.
Smoking umbralla, daarvan wordt ik blijer van.

(Even achterwege gelaten dat rook effecten voorbeden zijn in Nederland...)

O ja, vergeet ik helemaal, Crown heeft een confettie cake.
Is wel duur, dacht ik.

Met een katapult en rookballetjes kom je ook best ver hoor:wink:

Haha nee echt een goede rookcake zal zeer welkom zijn. Of een assortiment singleshots met rook effecten (met rook + crackling, rook + knal, rook + fluit)

Idee voor 2012? Welke producent bied zich aan?:P

Ja helaas is er vandaag de dag nog steeds geen assortiment daylight cakes met gekleurd rook. Of je moet gekleurd rookballetjes halen, in stukjes stampen en zelf de creativiteit opzoeken. (de invulling daarvan mag ik hier helaas niet mededelen). Maar goed, we wachten geduldig verder af.

Ja iets van 50 euro, maar die worden niet meer verkocht, helaas!

Jawel, die schijnen nog steeds verkocht te worden.
Je moet ze geloof ik wel bestellen/ er naar vragen, bij de winkelier.
Het is trouwens de confettie blaster.

Vroeger had Crown een paraschute cake, met 100 paraschutes.
Het enigste wat die cake deed, was 100 paraschutes de lucht in rammen.
Prachtig, hoopte hem ooit een keer te kunnen kopen, maar deze is al een paar jaar uit het arsortiment.

Kan iemand misschien ook vertellen waarom "rook cake's" eigenlijk niet zijn toegestaan in Nederland?

Dit omdat er giftige stoffen vrij komen als de rookbommen/potten ontstoken worden. Erg jammer, want die kleine rookballetjes waren altijd erg leuk vermaak, ook de dagen ervoor, want het was 'fop en schwerts vuurwerk'. Gelukkig kan je in de buurlanden nog wel het een en ander krijgen kwa producten die rook spuiten:D

Dit meen ik een keer ergens gelezen te hebben. Correct me if I'm wrong!

Weer zo'n vreemde Nederlandse regel...een cake met knallen of andere effecten die evengoed rook geven mag wel...en een stille vredige "rook-cake" niet...worden de rokers weer geboycot :sad:

ON-TOPPIC maar weer!

De Belgische Airshow/Smoking Ubrella is in mijn ogen echt een hele mooie daylight cake...jammer dat dat nu net niet mag. Dus ja, een NL cake met parachutes zonder rook maar met lichteffect komt dan het meest in de buurt lijkt mij. Maar welke Nederlandse parachute cakes zijn er eigenlijk?

Flashing parachute Van zena vuurwerk NL
NL102FlashingParachute640.jpg

en
filmpje
http://www.vuurwerknederland.com/films/flashing parachute.wmv

Bij de Pyroshop in Baarle Hertog verkopen ze romeinse kaarsen van Bonbride, met rook effecten.
Ik vond ze leuk om ene keer te af te steken, maar neem ze geen 2de keer.
Smoking umbralla, daarvan wordt ik blijer van.

(Even achterwege gelaten dat rook effecten voorbeden zijn in Nederland...)

O ja, vergeet ik helemaal, Crown heeft een confettie cake.
Is wel duur, dacht ik.

Hey dat is wel leuk om een keertje mee te nemen. Wat kosten die en welke naam dragen die dingen?

Back
Bovenaan