Dakota Sunset

PyroHengelo

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Dakota Sunset
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 136 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25/30 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kooi: Ja
Adviesprijs: € 299,-

MagnumDakotaSunset.jpg

Ik vind hem niet zo. Een hoop crackling. En dan ook nog van die slappe crackling in het begin. Het einde is wel aardig. En om hier voor 300 euro neer te leggen vind ik hetveen hoop geld

Die €300 is net als de adviesprijs van €400 voor de assorted display box gewoon een fop prijs

Ik vind hem niet zo. Een hoop crackling. En dan ook nog van die slappe crackling in het begin. Het einde is wel aardig. En om hier voor 300 euro neer te leggen vind ik hetveen hoop geld

Ik vind die popping tips juist wel leuk om weer eens voorbij zien te komen, doet me denken aan de Pinstripes van Mania. Ik ben persoonlijk dan weer totaal geen fan van de opgebroken/opgesplitste V-shape.

Aardig maar niet meer dan dat. Het tempo ligt te laag naar mijn zin en die V-shapes om en om ben ik niet zo weg van en zeker niet in zo'n laag tempo.

300 zou ik er inderdaad niet voor overhebben, de advies prijzen zijn vaak uit de lucht gegrepen en betalen we nooit, ik in ieder geval niet.

Dit is wel briljant met tips spelen; die popping starten net wat eerder waardoor het korte timerain lijkt, de blink willow tips zijn ook net ghost mét wat ruisend crackling. Finalesalvo moet wel heel dikke lange witte blink zijn om als finale te bevredigen. Uniek bakkie, als ie in productie zo in de straat staat, wel met veul te hoge adviesprijs natuurlijk.

Deze naam doet me belletje van oude Magnum rinkelen, "vc" in itemcode ook.

Ik vind die crackling tips in het begin juist geweldig. Al met al een mooie box met veel krakel spektakel, wel een behoorlijke adviesprijs.

Ook ik vind die popping/crackling tips geweldig in deze box. Het alternerende V deel vind ik minder, maar in ieder geval een kandidaat voor het verlanglijstje 2025. Wacht eerst even straatfilmpjes of een demo af voor mijn finale conclusie.

Kan mij weinig bekoren. Tempo te traag en vind hem geen lekker ritme hebben, komt wat chaotisch over, door voornamelijk niet synchrome v shape.

Zou hem sowoeso eerst eens live moeten zien voor een goed oordeel.

Vind die cracklingtips ook mooi en zie je niet heel vaak. Voor een leuke prijs is dit er wel een om te onthouden.

Laatst bewerkt:
Mooie waaier compound met die tips. Leuk gekozen voor rustig tempo wat hem sierlijk maakt. Maar 300 euro is dan wel aan de forse kant

Back
Bovenaan