Crown King [Uitloop]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer:
Artikelnaam: Crown King
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: info volgt
Aantal Schoten:
Effectomschrijving:
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs:

13374540.27c69aba.560.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=DGYC9qyQFk4

Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens fpm kost deze bak 44,95. Ik dacht dat deze vernieuwd was maar kan ik ook mis hebben. Geen 25 gr per shot in ieder geval. Deze heeft 25 schoten.

Een topperrje maar niet voor 45 eurotjes.
Tog is het wel een kwalitatief goede cake die niet teleur stelt.
Echter zou ik voor 45 euro voor iets anders gaan.
Bv 2 of 3x de Wave Willow.

De met korting retoriek gaat bij mij niet op helaas:D..

Vind hem TE duur, maar wel super gaaf.. Benieuwd of hij vernieuwd is of dat ze gewoon weer een geintje uithalen als markteing scam.

Ben blij dat broekhoff voort per stuk schiet en dan per bijvoorbeeld 3 of 4. Op dit filmpje waren het meen ik 5 posten waar er ook nog eens 2 per post geschoten werden als ik me niet vergis.
Al met al is het nog wel een goede cake, maar moet mijn eerdere post toch bijstellen denk ik , want voor dit geld zijn er voort betere cakes.

Persoonlijk is de Camuro Queen ook een klasse hoger.
Daar wordt een kleur bij toegevoegd, hier betreft het alleen goud.
Natuurlijk zijn die dikke Camuro effecten ook veel dikker en hier is wat minder impressive.

20121213_184918.jpg

jaja foto uit 2012 vandaag zo uurtje geleden gemaakt flinke waaier cake !!

:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:

ziet er leuk uit voor het oog maar de prijs mag van mij flink dalen

20seconden en dag 45euro

als deze richting de 30euro gaat prima haal ik hem maar ik denk toch eerlijk gezegt dat ik voor iets anders ga dan dit

Laatst bewerkt:
Het is idd een top waaier had dit jaar voor het eerst maar is egt geweldig en ook super mooie alleen hij is wel erger aan de prijs maar het is zekers een topper als groot budget heb :D

Als ik het goed heb is deze hetzelfde als de Brocade Pine van PyroStar. Ik kreeg hem in Belgie zelfs een keer als de vervanger van de Brocade Pine mee.

Back
Bovenaan