Crossette Asssortiment [Uitloop]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: Hol010 A/B/C/D
Artikelnaam:
Red/yellow crosette
Blue/golden crosette
Red/blue crosette red
Gold crosette golden

Netto Kruitgewicht: 192 Gram p/s
Aantal Schoten:
13 Schoten
Effectomschrijving:

Red/yellow crosette: red and yellow crossette with blinkers
Blue/golden crosette: blue crossette with golden tail
Red/blue crosette: red crossette with blue tail
Gold crosette: golden crossette with blinkers
Richtprijs: € 12,50 p/s

oke dan . wat jammer dat hij niet op de demo van millheeze geschoten is .
ik ben best benieuwt naar hoe deze cakjes het zullen doen

1 vraagje : worden deze cakes als pakket van 4 verkocht of worden ze alleen los verkocht .
of zijn bijde opties mogelijk

Laatst bewerkt:
Wat ik ergens anders heb gelezen worden deze cake's per stuk verkocht dus je kan zelf kiezen welke je wilt, misschien dat ze alle 4 nog in assortiments vorm gaan verkopen met een leuke korting maar dat weet ik niet.

Ben erg benieuwd naar deze cakes. Als ze goed zijn waar ik zeker vanuit ga dan neem ik deze zeker een paar mee. :D

Ik ook ik ben zo ontzettend benieuwd naar deze cake!! Klinkt wel vol belovend, maar eerst wil ik het filmpje zien... Ik hoop dat ie snel komt want ik kan niet wachten....

Heeft iemand hier al een dummy van gezien? zo ja weet je nog of deze pot compleet in I-shape schiet of een finale salvo heeft in W-shape. Dit vraag ik in verband met de vorm van de cake en het oneven aantal schoten. Ik heb namelijk een vaag vermoeden dat de cake 2 rijen van 5 bevat en dan 1 rij van 3 schoten in shape.

Dus als iemand hier antwoord op kan geven graag:wink:
Bedankt alvast!

ja ik heb een dumie gezien .
ik denk dat deze cakes gewoon recht op zullen schieten.
want voor W shapes en al die andere standjes is deze cake veel te klein

mochten deze cakejes mij bevallen dan dan weet ik al een leuk projeckt voor dit jaar :cool:

Cake's zijn volgens mij nog niet binnen, tevens zijn er ook nog geen dummy's van.
Hoppelijk komen deze cake's snel binnen anders wordt het misschien wel last minute of als het tegenzit misschien niet. Ik heb er 12 besteld maar zou toch graag een filmpje zien, want de kwaliteit van de silent beauty uit de belgische collectie vind ik de crossette's niet erg goed dus ik hoop dat deze beter zijn, want 12 stuks kosten wel 150 euro's.

Ik ga ze waarschijnlijk ook alle vier bestellen, maar ik wacht eerst op de filmpjes. Hier kosten ze trouwens € 42,50 per vier.

2 stuks tegelijk. Beiden de Yellow Crossette. Blokjes zijn wel geinig, maar daar blijft het bij. Op film goed gelukt. Niet de moeite waard verder om er meerdere van te kopen. (gelukkig ook bij 2 stuks gehouden)

Heb hem gisteravond nog meegemaakt. Volgens mij weten ze bij zena/in china niet wat een crossette is want dit sloeg echt nergens op!:shocked:

:bye:

De crossette is toch wel erg snel weg met ik zeggen, en vind het juist mooi als een crossette lang blijft hagen.

ik heb het vermoeden dat deze cakes te kwa kruit inhuod te licht zijn , en het caliber te klein . ik denk dat als je deze cakes opvoert naar 200 gram dat je dan al een aardig in de goede richting bent :)

Het effect wat uit deze cake komt is helemaal geen crossette te noemen.

Dit is (waarschijnlijk) een hulsje met een beetje flash in het midden en daaromheen 4 stars. Een crossette effect is 1 star die in de lucht uit elkaar "barst" in 4 stukjes. Met het typerende geluid van een crossette.

ik heb de blue crossette gehad en idd het waren hele snelle cakes waarvan het effect snel weg was....ik zou graag zien dat de potten verbeterd worden met het aantal schoten en dat het effect langer blijft hangen...je hebt dan een regelreachte topper te pakken!

ik heb het vermoeden dat deze cakes te kwa kruit inhuod te licht zijn , en het caliber te klein . ik denk dat als je deze cakes opvoert naar 200 gram dat je dan al een aardig in de goede richting bent :)

Deze cake's zijn al 192 gram die 8 gram verschil merk je niet hoor:wink: Denk het het eerder licht aan de samenstelling/productie methode die niet helemaal goed is om een crossette te maken.

Back
Bovenaan