Cross

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: LE03370
Artikelnaam: Cross
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht: 463,20 gr
Aantal schoten: 300 schots
Effectomschrijving: goud, groen, rood, zilver, fluit, tails, kometen, glitter en crackling
Tijdsduur: 15-20 sec
Stijghoogte: 20 meter
Richtprijs: € 79,95 (2015)

Een waaiercake met 300 schoten in deze kwaliteit is moeilijk elders te vinden. Een prachtige regenboog die steeds sneller gaat zal u versteld doen staan!
Deze fanshape waaiercake schiet in z-vorm 300 tubes met diverse effecten leeg. Combinaties van fluiters, gekleurde kometen, gekleurde glitter staarten en crackling die in zeer rap tempo worden uitgeworpen.

03370_cross.png

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Evelien heeft dan toch eindelijk haar eigen Super 500 laten maken! :D Ik vind hem bijzonder goed gelukt. Schiet toch echt loepzuiver van links naar rechts, zonder enige haperingen! Prijzig bakkie hoor, maar wel een knap staaltje kwaliteit.

Ik vind de Mega Maxi en Mega Mini toch wel beter, wat meer geweld en beter qua prijs. Maar deze bak mag er ook best zijn gezien het feit dat hij een tikkie groter is en andere effecten heeft.

Ik vind het een brute cake, steelt zeker de show in je straat!
wel zorgen dat je straat breed genoeg is haha! lekker tempo, en als je er wat dichter op staat is hij nog feller!.. de prijs tja, voor liefhebbers is het te doen, of ik hem zelf aanschaf dat weer ik nog niet.

Dit is helemaal een cake naar mijn hart.
Wat een geweldig ding zeg, vooral die tempo versnelling aan het eind.
Prijs is flink, mischien ergens met korting te koop.
Buiten de prijs om niets aan te merken op deze bak, geweldig.

Wow, deze steelt zeker de show in je straat ja haha
minpuntje is dat die ook de show in mn portemonnee steelt...

staat zeker op mn wishlist!

Heerlijke waaier dit, raast lekker door echt een prachtige tail bak! Ook aan de reactie te horen van iemand uit onze groep die erg enthousiast was!

Ik sluit mij aan bij DarkSoul, een perfecte cake, helemaal omdat deze een constant tempo heeft. Geen halfbakken rijen die halverwege een pauze inlassen. Nu hopen dat deze ook zo blijft als we hem in december in de straat hebben staan.

Ben ik nou de enige die het einde wat jammer vind? Hij lijkt wat lager te eindigen, waar ik juist een wat krachtiger/hoger einde passender zou vinden.

Ik vind de Mega Maxi en Mega Mini toch wel beter, wat meer geweld en beter qua prijs. Maar deze bak mag er ook best zijn gezien het feit dat hij een tikkie groter is en andere effecten heeft.

De prijs buiten beschouwing gelaten vind ik dit misschien wel de lekkerste van allemaal, boven de Mini, Maxi, Super 500 en weet ik het wat allemaal,
maar prijstechnisch neig ik dan toch weer naar Mega Mini :rolleyes:

Echt een prachtige cake is dit! Super hoor om een concurrent te hebben op de super 500 enzovoort. Dit zijn de echte show stelers. Jammer dat de prijs echt vreselijk hoog is ( misschien niet zo erg vergeleken met de concurrenten, maar die zijn ook veel te duur in mijn ogen ). Maar kwaliteit krijg je er zeker voor terug en zo veel cake's met deze schiet stijl heb je niet.

Een zeer mooie toevoeging aan het Nederlandse assortiment.

Echt een prachtige cake is dit! Super hoor om een concurrent te hebben op de super 500 enzovoort. Dit zijn de echte show stelers. Jammer dat de prijs echt vreselijk hoog is ( misschien niet zo erg vergeleken met de concurrenten, maar die zijn ook veel te duur in mijn ogen ). Maar kwaliteit krijg je er zeker voor terug en zo veel cake's met deze schiet stijl heb je niet.

Een zeer mooie toevoeging aan het Nederlandse assortiment.

Vergeet niet dat de Super 500 €100 was, en de Ferro Select 5151 €130 (uit m'n hoofd). Dan valt €70 best mee toch?

Okee, vergeleken met de China Red concurrenten is hij wel weer duur, maar ook véél beter.

Kwaliteit is helemaal geweldig van deze cake. Voor de rest doet het me niet veel,ben meer een boeketten man.

Vergeet niet dat de Super 500 €100 was, en de Ferro Select 5151 €130 (uit m'n hoofd). Dan valt €70 best mee toch?

Okee, vergeleken met de China Red concurrenten is hij wel weer duur, maar ook véél beter.

Ja klopt, dat zei ik een beetje zacht uitgedrukt, maar vergeleken met z'n concurrenten is de prijs wel beter maar alsnog best hoog. En ik ben net als Skyrider ook meer van de boeketten in cake's, maar dit zijn toch wel echt juweeltjes. De cake zal waarschijnlijk ook aardig groot zijn dus dan begrijp ik nog wel dat ie wat duurder is dan compacte 500 grammer.

70 euro is voor sommige wel veel geld .
Maar deze pot is het zeker waard in het echt vind ik de kleuren nog beter als op het filmpje.
ik vind hem tot nu toe nog de beste nieuwkomer dit jaar

Back
Bovenaan