Crazy Tails

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1163
Artikelnaam: Crazy Tails
Bruto Gewicht: 150 gram
Netto Kruitgewicht: 50 gram
Aantal Schoten: 1
Effectomschrijving: Enkelshots mortier in verschillende kleuren, met felle crackling mijn en kleurenkomeet!
Kartoninhoud: 36/5
Richtprijs: € 4,95

O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

1163_crazy_tails.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Erg mooie single shots inderdaad, komen zo op film perfect over.
Prijs vind ik ook zeer netjes.

1 euro per stuk? Waar zie je dat? Want ik zie een prijs van 4.95 per 1 schot. Of de info moet niet kloppen hier op vwc.

greetzz

5 euro per pakje van 5 neem ik aan tjopper 4,95 per stuk zou wel heel duur zijn lol. :p Zeker leuke dingen zijn dit voor het geld.

Deze hebben mij erg verrast. Het zijn feen fuego's maar voor deze prijs echt toppers! dikke tail die goed hoog gaat en een goede crackling mine.

Ik vind ze wel leuk om dat het iets is wat je niet elke dag ziet (origineel). Ook voor die prijs zeker het proberen waard.

Waren erg leuke single shots, weer eens heel wat anders. Hier moeten er zeker wat pakjes van komen.

Deze hebben mij dik verrast tijdens de wolff Demo. Het zijn geen fuego's, maar wel top single shots. Waar je ook leuke projecten mee kan doen.
En in vergelijking met fuego ook stuk goedkoper.

zou ik doen, is echt een leuk product zoals het op de demo was. Een goede manier om singleshots te schieten en betaalbaar te houden. Alhoewel het geen fuego of duro is. Ik ga er wel voor in ieder geval.
greetzz

Back
Bovenaan