Crackling Cracker

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 7045
Artikelnaam: CRACKLING CRACKER
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht:...
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: Nieuw in Nederland! Kneiterharde cracklingcrackers. Nu verkrijgbaar in voordeelverpakking. (Telt niet mee voor gratis vuurwerk)
Tube diameter: ...
Kartoninhoud: 32/50
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €7,99
Voorverkoopprijs: €4,99
O.a. te koop bij: Rubro.nl

7045_crackling_cracker_rubro-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Is dit product wel eens uit geleverd? is toch cat 1 kan geen consumenten filmpje van vinden tot nu toe

Hierbij een productfilmpje. Is duidelijk productie. Afwerking vind ik niet al te best, maar daar hadden vorig jaar meerdere knetterrotjes last van. Crackling Astronauten waren bijvoorbeeld ook niet strak afgewerkt maar het doosje was wel prachtig. Afgaande op onderstaande video lijken deze het zelfs nog beter te doen dan de crackling astronauten. Als ik deze nog in de buurt tegenkom dan zal ik zeker een doosje meenemen.

Hierbij een productfilmpje. Is duidelijk productie. Afwerking vind ik niet al te best, maar daar hadden vorig jaar meerdere knetterrotjes last van. Crackling Astronauten waren bijvoorbeeld ook niet strak afgewerkt maar het doosje was wel prachtig. Afgaande op onderstaande video lijken deze het zelfs nog beter te doen dan de crackling astronauten. Als ik deze nog in de buurt tegenkom dan zal ik zeker een doosje meenemen.

Wauw bedankt:biertje:
afwerking niet super maar knetteren wel prima

Moet zeggen dat deze voor het formaat erg goed te noemen zijn.

Doen me erg denken aan de kortsluiters van gbv. Lijken op de foto hetzelfde qua formaat, zelfde type opdruk op de huls zelf en ook per 50 verpakt. Ook schieten deze, net als de kortsluiters, soms weg zoals te zien is in de video. Toeval?

Weet je wat een groot nadeel is aan cat 1? Dat je allemachies meeer moet vegen dan ooit tevoren de dag erna. Niks ontploft gewoon zodat de natuur het karton kan verwerken, alles moet opgeruimd worden. Wat velen dus niet doen, of niet kan wanneer jeugd strooiend door stad en dorp trekt.

Prima dingetjes dit! Vergelijkbaar met de Crackling Astronauten van Vulcan. Goede harde crackling die er af en toe goed ver uitspuit. Mocht je ze tegenkomen, zeker een doosje meenemen!

Troep! Gisteren 4 getest. 3 gingen helemaal niet af en de 4e was een onbedoelde voetzoeker.

Da's heel wat anders dan ik heb ervaren! Nou ja, verschilt dus nogal per doosje. Dat nieuwe cat1 blijft een zooitje vwb kwaliteit blijkbaar, en dan met name de consistentie ervan :mad:.

Bijzonder. We hebben er al best wat afgestoken. Toppertjes.
Zijn beter dan de laatste lichtingen rotjes.

Begon aan mezelf te twijfelen dus heb er net ook nog een paar naar buiten gesmeten :p. Allemaal goed hard inderdaad! Qua volume vergelijkbaar met de crackling bermunda's uit 2017/2018 en de Funke knetterballetjes.

Misschien had ik gewoon domme pech. Ik zal van de week nog een aantal testen, maar ik vermoed dat het doosje wat ik heb een ongelukje heeft gehad.

Heb even in mijn doosje gespiekt en tot mijn verbazing zijn veel van de tubes leeg. Zit een lontje in maar je kijkt zo op het gips. Lijkt niks in te zitten. Sommige wel, maar niet veel. Wat is dit nou? Belooft niet veel goeds :shocked:

Back
Bovenaan