Crackling Chry 2.0 [Uitloop 2023]

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 1578
Artikelnaam: Crackling Chry 2.0
Netto Kruitgewicht: 490 gram
Aantal Schoten: 35
Effectomschrijving: De Crackling Chry is terug! Harder, better, faster! Nu nog meer schoten, meer kruit, grotere effecten en een dikke crackling mine. Deze Zena cake schiet 7 x 5 schoten in waaier vorm met de grootste en hardste crackling boeketten.
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Richtprijs: €44,95

lesli2019-14.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
WoW dat klinkt goed! Geduchte concurrent van de new moon?
Of zal deze de oude crackling chry evennaren.. Laten we het hopen :D

Dat is wel heel snel zeg hahaha

Wel erg mooie bak! Kan dus concurrentie worden voor de new moon!

Nee dat denk ik niet, denk niet dat dit een echte concurrentie is voor de New Moon.
De New Moon is dan echt vele malen beter, zeker omdat deze echt een heel erg brede verspreiding heeft. Daarnaast is de New Moon met korting ook nog eens goedkoper dan deze.

Geen conclusies trekken uit het filmpje he ;)
Mijn lijstje is klaar en deze en de new moon passen er niet meer in qua budget. Pas als je ze beiden hebt geschoten kun je een oordeel vellen .

Nee dat denk ik niet, denk niet dat dit een echte concurrentie is voor de New Moon.
De New Moon is dan echt vele malen beter, zeker omdat deze echt een heel erg brede verspreiding heeft. Daarnaast is de New Moon met korting ook nog eens goedkoper dan deze.

Euhm, de New Moon is met korting goedkoper dan deze? Dat klopt en van deze gaat ook korting af en dan is deze met korting dus weer goedkoper dan de New Moon met korting... :wink:

Maar inderdaad je zult ze eerst allebei live moeten zien voordat we een vergelijk kunnen maken!

Deze staat hoe dan ook op mijn lijst:)

Ik vraag me af waarom deze op je lijst staat. Is dat omdat er geen Royal-dealer (New Moon) in de buurt zit, vind je deze beter dan New Moon of is er een andere reden? Het lijkt mij als je deze met New Moon vergelijkt, dat je eerder voor de New Moon gaat! Gewoon interesse hoor, niks verwijtends ofzo!

Ik vraag me af waarom deze op je lijst staat. Is dat omdat er geen Royal-dealer (New Moon) in de buurt zit, vind je deze beter dan New Moon of is er een andere reden? Het lijkt mij als je deze met New Moon vergelijkt, dat je eerder voor de New Moon gaat! Gewoon interesse hoor, niks verwijtends ofzo!

Ik ben simpelweg een enorme fan van crackling chrysantium cakes.De new moon is ook makkelijk verkrijgbaar voor mij evenals de kremlin van lesli.Ik denk dat ik ze allemaal maar is probeer dit jaar:)

Ik ben simpelweg een enorme fan van crackling chrysantium cakes.De new moon is ook makkelijk verkrijgbaar voor mij evenals de kremlin van lesli.Ik denk dat ik ze allemaal maar is probeer dit jaar:)

Nice, lijkt mij ook tof om ze alle 3 te hebben, maar denk dat ik ga kiezen tussen New Moon en deze, en dat ik uitkom op New Moon!

Ik verwacht in januari natuurlijk wel een film van alle 3 als je ze ook neemt :wink: Dan kunnen wij ook een beetje vergelijken :)

Back
Bovenaan