Crack Attack

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: KY3892
Artikelnaam: Crack Attack
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 496 gram
Aantal schoten: 40 schoten
Effectomschrijving: WOW, Hard, Snel, Crackling, V-Shape. Dit is de aandachtstrekker van dit jaar!!! Wat een spektakel.
Max. tube diameter: 25 mm
Tijdsduur: 15 sec.
Stijghoogte: … meter
Kooi: Ja
Kartoneenheid: 6/1
Adviesprijs: € 59,95
Voorverkoopprijs: € 39,95
crack_attack_links_-_china_red.jpg

Wij danken China Red voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hele leuke bak idd, en helemaal geweldig dat we er hier 10 van weg mogen geven.
Dat wordt een leuk stukje geweld in de straat.

Jammer dat er eigenlijk al teveel van dit soort cakes te koop zijn, daarom vind ik dit soort cakes ook niet echt heel bijzonder meer.

Jammer dat er eigenlijk al teveel van dit soort cakes te koop zijn, daarom vind ik dit soort cakes ook niet echt heel bijzonder meer.

Bijna iedereen heeft hem wel inderdaad, en terecht, want ze worden flink verkocht en iedereen bij demo's, maar ook in de straat, is onder de indruk. De meeste reacties bij een demo krijg je bij lomp chry crackling geweld.
Heb er zelf ook veel soorten van geschoten en nu zie ik deze en dan wil ik die toch hebben, hij ziet er erg fel uit, mooi geweld zo. Altijd een succes bij het publiek, dus deze komt er dit jaar sowieso.

vind het zeker een mooi cake, wat mike al aangaf hij is erg fel en er komt veel geweld vanaf, wil eerst zien hoe de productie versie presteert voor dat ik ga kijken of ik hem op gaat nemen in m'n collectie

wat VesperCycloon ook al aangaf, er zijn op dit moment wel erg veel crackling cakes op de markt, waardoor het eigenlijk niet zo bijzonder meer is om naar zo crackling cake te kijken of op te nemen, maar het geweld wat van de cakes afkomt blijft verbazen.

Dit geld voor freaks. Maar Jan met de pet die niet verder kijkt dan zijn lokale vuurwerkboer ziet deze cake nu misschien pas voor het eerst. Ik vind het helemaal niet gek dat een cake zoals deze bij meer dan 1 importeur verkocht word. Het is een publieksfavoriet!

Ik vind deze juist te gek Door zn korte interval tussen de rijen in. Meestal schort het juist hieraan bij de meeste v/z crackling cakes.
Laten we hopen dat deze zo nl binnenkomt zoals in het filmpje. Dan is dit een toppertje onder de crackling cakes v/z stijl.... mits het volume van de crackling goed is natuurlijk

Deze cake in combinatie met een crackling waaier die alles in 1 keer schiet per rij (Copycat bijv.) zal echt voor enorm veel geweld zorgen!

Uitgaande van de film vind ik deze mooier dan de Crackling Chry 2.0... waarom? Deze heeft net een rijtje meer en dat is goed want dit soort cakes zijn snel voorbij.

Heb dit jaar deze crack attack door een winactie gewonnen en heb 2 karton Crackling Chry 2.0. Dus dat wordt feest in de straat.

Maar deze van China Red is wel een toppertje

gaat deze er wel echt komen? Want ik zie hem niet op de site van China red zelf staan. Dat zou toch wel jammer zijn aangezien ik deze veelbelovend vond. Weet iemand hier meer van?
greetzz

Back
Bovenaan