Coyote

moontan

VWC lid
Artikelnummer: DC 184
Artikelnaam: Coyote
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Schoten: 36 schoten
Effectomschrijving: 36 shots multishot die groene en blauwe staarten laat overgaan in een geweldig eindschot
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: € 34,95
Verpakkingseenheid: 6
O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

img_2315.jpg

Film 1:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Film 2:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
Deze cake heeft een aantrekelijke prijs. Ben zeer benieuwd,met wat er bedoeld wordt met (geweldig eindschot). We laten ons verassen.

Laatst bewerkt:
Ik denk eigenlijk het niet meer dan een ander effect zou kunnen zijn, harde crackling of een effect die lang blijft hangen, aangezien alle tubeladingen het zelfde zijn (Voorzover ik het zie, verbeter me als ik het fout heb)

Zo dit was weer de laaste nieuw product van schuurmans dit jaar, Moontan bedankt voor deze posts, we zullen met spanning afwachten op de filmpjes en de demo die julie gaan bezoeken! toppie! :bye:

Gezien op de demo van Schuurmans vanavond.
Prachtige cake, een van de uitblinkers.
Het effect zoals in de beginpost staat vermeld komt niet overeen met wat ik gezien heb.
Het effect komt mij over als een soort van tourbillion in goud.
Cake is zijn geld zeker waard. Mede gelet op de prijs een topper.

Inderdaad een topper Fred, in mijn korte verslag heb ik een paar artikelen genoemd, maar de Coyote met zijn mooie gouden effecten ff vergeten te vermelden :confused:

Tourbillion

Tourbillion

Fred haalde het al aan, dit is een cake uniek in zijn soort.
Duidelijke en volle tourbillions in een consumentencake!!!

Zoals hierboven staat aangegeven is dit echt een topper. Tijdens de demontratie heeft deze mij echt verbaast over het soort effect. Ongekend in consumentenvuurwerk en Schuurmans Vuurwerk heeft het! Een geweldige cake met een lage prijs en zeer mooie effecten.

nu ben ik zeer benieuwd na een filmpje! di efect in een cake moet wel een topper worden!
dezen komt op de wish list!

ik ben egt benieuwd naar deze want als er idd een soort tourbillion effect in zit zou het zomaar kunnen dat deze om 00:00 uur bij mij voor de deur staat. want ook voor de prijs hoef je hem niet te laten liggen.

zo heey wat een ongelovenlijke cake!
een tourbilion achtig efect!
het vuurwerk gaat na een heel hoog nivo!
dit is tog gewoon een droom.
alle importeus doen nu zo zijn best en wat een orginele creaties!

Ik vind het nog echt wel meevallen meer een soort van crackling effect wat beetje anders is. Was zeker niet wat ik er van verwachte.

Knap dat ze dit in een consumenten cake hebben gestopt.

Je moet het natuurlijk niet vergelijken met een 4 inch fireflower van jorge, maar dit is echt een leuke verrasende cake!

Vanavond live gezien, echt een prima cake dit, mooie effecten, vernieuwend, lekker tempo, mooi aantal schoten en de prijs vind ik helemaal goed haha, lekker hoor, zeker een kanshebber qua aankopen voor mij. :D

Ok, die koop ik. Het is mss iets meer een hele dikke timerain dan een tourbillion, maar het lijkt er heel erg veel op. Meer dan ik dacht dat mogelijk was in zo'n klein kaliber vuurwerk. Een unieke cake met in de straat volgens mij jawdropping effects. En met die redelijke prijs zal het weinig moeite kosten hier geld voor vrij te maken.

Laatst bewerkt:
schuurmans is goed bezig met een aantal nieuwe effecten maar dit is tog egt wel de mooiste. dit effect en dan voor deze prijs?!?! je zou toch bijna zeggen dat dit geen schuurmans kan zijn. deze komt zeker op mijn lijstje.

tourbillion is een groot woord maar deze cake komt dicht in de buurt
knappe cake met de aantal grammen mogelijk per schot

Deze cake ziet er erg leuk uit op het filmpje kwa effect. Maar wat Richardus ook al aanhaalde lijken me de effecten niet zo groot.

Back
Bovenaan