Countdown blijft open tot en met 31 januari

Status
Niet open voor verdere reacties.
hmm ook afgelopen seizoen hier weer voldoende rondgehangen. waar moet ik nu heen? krijg ik nou meer vrije tijd? wat moet ik daar nou mee? ik zal de muur maar weer opschonen, zodat ik af kan gaan tellen tot de countdown weer open gaat...

7 maanden in een hoekje gaan zitten kniezen... *help*

:D

Vince houdt in gedachte dat de komende maanden juist het verlangen naar September groter maakt en dat je daardoor juist meer gaat genieten. En anders kan je altijd nog naar de chatbox en junktalk sectie.

en tot aan september is het weer kijken hoeveel verschillende versies van de vuurwerklijst voor komende jaarwisseling gemaakt worden.

Laatste dag alweer. Als ik terug kijk naar het afgelopen seizoen dan mogen we wel weer dik tevreden zijn! De countdown is weer heerlijk druk bekeken en volgespammed! Vanaf morgen weer een aantal maanden wachten maar dat zal het allemaal waard zijn. Daarna gaan we weer met een frisse start naar een nieuwe jaarwisseling toe knallen.

Zucht het laatste uurtje is aangebroken. Het goede nieuws is dan wel dat het nog maar 11 maanden is tot de mooiste dag van het jaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan