Corsaire Bomb 150,000 shots

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Supergrote ratelband/celebration cracker met een harde eindknal in het hart.

Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad 3307, ik weet eigenlijk wel zeker dat die er nog niet eerder zijn geweest. Ik wil dan ook niet negatief overkomen, maar ik verwacht er niet al te veel van.

Cameo

Ook niet in de andere landen waar Weco actief is? Of zijn Chinese rollen in Europa echt zo`n typisch Belgisch/Nederlands hebbedingetje?

Weco levert wereldwijd, zelfs tot in de USA. Maar ik heb ze nog nooit onder eigen label een Chinese rol zien uitbrengen. In Duitsland wordt "de rol" nog steeds als een zeer ernstig stuk illegaal vuurwerk gezien.

Vroeger las ik vaak de Exportfolders van Weco door. Deze kon je aanvragen via hun website en daar stonden dan de producten in die Weco exporteerde. Onder andere het beroemde High Life pijlenpakket stond daar jarenlang in, maar ook de beruchte en inmiddels verbannen Boller A. Maar nooit heb ik in hun export folder rollen gezien.

Tenzij iemand anders er misschien ervaring mee heeft? Ik zal de vraag ook eens op Feuerwerk-forum.de loslaten.

Cameo

150,000 klapper?
Die is zeker niet groter/harder/beter als de wel bekende 100,000 klapper?
Of is de vuurwerk wet opeens verandert?
Lijkt mij gewoon een verkoop truc, WAJOO!! een 150,000 klapper die is veel langer en harder dan de 100,000 WAJOO!! (lang leven het sarcasme!)

Het is inderdaad een soortgelijke 100.000. Hoewel een echte 100.000 ook geen 100.000 knallers heeft. Is gewoon een verkooptruc dus, maar komt wel op het zelfde neer.

Het is inderdaad een soortgelijke 100.000. Hoewel een echte 100.000 ook geen 100.000 knallers heeft. Is gewoon een verkooptruc dus, maar komt wel op het zelfde neer.

Ik zie net bij zena (nl) hetzelfde staan, een 100k en 150k de 150k ziet er op het plaatje iets groter uit, maar dit is denk ik gewoon een verkoop truc hij is namelijk maar 5 euro duurder:)

Back
Bovenaan