Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De Visions of Ecstacy die hier is afgestoken hield er halverwege cake 3 mee op (dus niet door slecht doorlontwerk).
Helaas na cake 2 gestopt.
Ik had precies hetzelfde, stopte bij 2.
Evolution Fireworks - Visions of ectasy [Spectacle Show-120]
Evolution Fireworks - The Golden Age [Box]
Erg mooi, grote heldere effecten en mooie salvos maar bij die van mij hield de 1e cake er helaas halverwege mee op, alles uit de doos moeten halen en in 2 delen afsteken. Blijft vuurwerk dus kan een keer gebeuren, wel jammer natuurlijk.
machine gun Volt vwt , cake twee geen leaves
Pffffff....... Hier heb ik wel even stres van gehad.
Ik had de 2015 Batch.. Ik wist dat ze laag kwamen maar niet dat ze uit elkaar klappen.
Nr 1 begon goed.. maar na een paar schoten kwamen de bombettes niet hoger als 2 meter..daarna klapte de Cake helemaal uit elkaar en vloog alles in het rond.. (gelukkig allemaal een vuurwerkbril op..)
De volgende (ik weet niet welk nummer) deed het goed.. echt waanzinnige grote boeketten. Ik wist dat ze tot op de grond kwamen maar in het echt in de straat is het toch wel schrikken..
De volgende was dezelfde cake als hierboven in het filmpje..en die ging goed.
De volgende cake begon gelijk alles te schieten tot 2 a 3 meter hoogte en klapte daarna ook uit elkaar.
(staat op film)
De andere 2 cakes(2 en 3) heb ik nog want ik durf deze niet meer te schieten..
Ben benieuwd of er nog anderen zijn met deze ervaring van Batch 2015
Moet wel eerlijk zeggen dat als ze de lucht ingaan ze echt mega zijn..
machine gun Volt vwt , cake twee geen leaves
Enige puntje van kritiek was dat mijn detonation box bij Cake 4 ineens heel langzaam ging. Maar na rij 3 liep die weer als een trein door.