Consumentenvuurwerk met productiefouten - 2015 / 2016

VWBE

VWC lid
Had jij consumentencakes met klappers in de tube?
Bombettes die opstijgen maar niet knallen?
Verkeerde cakes in het karton?
Vuurpijlen die knallen op de grond?
Fonteinen die ontploffen?
Andere productiefouten?

Post het dan hier.

Zena - Kracherblitz

Nummers kloppen niet, alvast 3 meldingen.

Vraagje, ik heb twee van deze cakeboxen opgehaald. Maar de nummers op het label en de stickers op de bovenkant van de cake matchen niet. Hoe moet ik nu weten wat de juiste volgorde is?

Hier ook, label matched niet met sticker bovenop.

label staat 1, op sticker 4
Label staat 4, op sticker 1

Cake 2 en 3 kloppen wel bij mij.

Bij mij ook.. heb die witte stickers aangehouden erboven op. Kwam makkelijker uit met men lontjes. Anders paste die niet terug in de doos

Daisy Beam is compleet uit elkaar geklapt na het eerste salvo, heb het op film dus ik probeer het te posten.

Hoop dat ik voor volgend jaar een vergoeding of een andere Daisy Beam kan krijgen, keek er namelijk enorm naar uit.

Aan de andere kant, het eerste salvo was wel gruwelijk :)

Bij mij is de alpha(zena) omgevallen, 1 iemand werd geraakt op de elleboog en 1 iemand op zijn been. Had deze pot 2 keer, de andere viel bijna om, hij wankelde de hele tijd tussen de schoten in

Cakes altijd vastzetten, dan voorkom je dit al een heel eind. Dus is geen productiefout, maar een eigen fout.

Van al de cakeboxen die ik heb gezien, was er een productiefoutje met de Zena Golden Willow Box.

De eerste cake had foute stickers: hoofdlont en reservelont waren omgewisseld.

Die begon dus met de finale.

Bij mij is de alpha(zena) omgevallen, 1 iemand werd geraakt op de elleboog en 1 iemand op zijn been. Had deze pot 2 keer, de andere viel bijna om, hij wankelde de hele tijd tussen de schoten in

Dit is inderdaad geen productiefout, altijd cakes vastzetten!

Daarom ben ik dus een fan van doorlontboxen, je kan ze allemaal tegen elkaar in het karton zetten.

Dit jaar gebruikte ik zelfs de kippengaas kooi om de box nog steviger te maken.

Die dingen stonden als een huis, zo stevig.

Ik weet niet echt of het een productiefout is, maar de rolling rockets gingen allemaal naar beneden. Knalde op +- 10 meter boven de grond. Sterren kwamen dus allemaal op de grond terecht

Bij mij viel er een extreme salute 2.0 om bij het laatste salvo waardoor gelukkig alleen de laatste mine richting de kijkers vloog. blijven krachtpatsers die 19 shots potten haha. de rest lekker vast geklemd tussen een paar zware stenen of andere cakes. voor de rest is alles perfect af gegaan, geen enkele weigeraar of wat dan ook.

Fatal screamers die direct ontploffen
Cakes die op de grond uitelkaar knallen
Rubro thunderkings die direct ontploffen
Teveel om op te noemen

Zena revolution
eindigde uit zichzelf in een smeulend hoopje as.

Immortal Gold
klapte 1 rij op de grond

Return of the pheonix
1 staart horizontaal de straat in

De rest van de beelden cakes nog niet gezien

Big box: 1 bombette ontplofte in de cake, gelukkig geen gevolgen voor de rest van de cake.
Ook kreeg ik later een brokstuk in mijn oog, zie nu nog een beetje wazig. Geen idee of het de big box was of een stuk beton van zware illegale knallers die ze 2 huizen verderop hadden.

Comitatus D: lontjes verkeerd om

Psycho Mania: Had er 2, allebei geen fluit

Big box: 1 bombette ontplofte in de cake, gelukkig geen gevolgen voor de rest van de cake.
Ook kreeg ik later een brokstuk in mijn oog, zie nu nog een beetje wazig. Geen idee of het de big box was of een stuk beton van zware illegale knallers die ze 2 huizen verderop hadden.

Waarom geen vuurwerkbril?

Eigen schuld dikke bult. had je maar een bril moeten kopen.

/ontopic. alles deed het perfect. geen enkele weigeraar of fout

Lidl categorie 1 fonteintjes per 6 verpakt.
Denk je eventjes wat mooie fonteintjes voor je zoontje van bijna 3 af te steken.2 keer keiharde boem!

Back
Bovenaan