Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vraagje, ik heb twee van deze cakeboxen opgehaald. Maar de nummers op het label en de stickers op de bovenkant van de cake matchen niet. Hoe moet ik nu weten wat de juiste volgorde is?
Hier ook, label matched niet met sticker bovenop.
label staat 1, op sticker 4
Label staat 4, op sticker 1
Cake 2 en 3 kloppen wel bij mij.
Bij mij ook.. heb die witte stickers aangehouden erboven op. Kwam makkelijker uit met men lontjes. Anders paste die niet terug in de doos
Bij mij is de alpha(zena) omgevallen, 1 iemand werd geraakt op de elleboog en 1 iemand op zijn been. Had deze pot 2 keer, de andere viel bijna om, hij wankelde de hele tijd tussen de schoten in
Bij mij is de alpha(zena) omgevallen, 1 iemand werd geraakt op de elleboog en 1 iemand op zijn been. Had deze pot 2 keer, de andere viel bijna om, hij wankelde de hele tijd tussen de schoten in
Ik weet niet echt of het een productiefout is, maar de rolling rockets gingen allemaal naar beneden. Knalde op +- 10 meter boven de grond. Sterren kwamen dus allemaal op de grond terecht
Ik had 2 maal de Tracer van Wolff, beide zonder fluit???![]()
Big box: 1 bombette ontplofte in de cake, gelukkig geen gevolgen voor de rest van de cake.
Ook kreeg ik later een brokstuk in mijn oog, zie nu nog een beetje wazig. Geen idee of het de big box was of een stuk beton van zware illegale knallers die ze 2 huizen verderop hadden.
Comitatus D: lontjes verkeerd om
Psycho Mania: Had er 2, allebei geen fluit
Big box: 1 bombette ontplofte in de cake, gelukkig geen gevolgen voor de rest van de cake.
Ook kreeg ik later een brokstuk in mijn oog, zie nu nog een beetje wazig. Geen idee of het de big box was of een stuk beton van zware illegale knallers die ze 2 huizen verderop hadden.
Comitatus D: lontjes verkeerd om
Psycho Mania: Had er 2, allebei geen fluit