Consumentenshow Pyrodj

PyroDj

VWC lid
Ik heb dit jaar voor het eerst een show proberen te maken van consumenten vuurwerk.
met de nadruk op proberen want het ging niet helemaal zoals gepland.:p
Ik denk dat er een stukje quickfuse weg is geschoten tussen de rest van de potten waardoor na de eerste 2 potten de rest bijna allemaal in 1 keer aan ging...wel een lekker spektakel maar dus niet helemaal de bedoeling....

mijn broertje heeft het gefilmd met zijn mobiel dus de kwaliteit is niet echt briljant..en hij heeft zn mobiel gedraaid...lekker raar kijken dus! oh en let niet op het commentaar.:bonk:

hier even een foto:

24pjg9e.jpg

en nog 1:

ade1lc.jpg

en hier het gedraaide filmpje, zet maar wel even op 720p...voor toch nog enige verbetering

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

volgend jaar groter en vooral beter....iemand tips?

volgend jaar groter en vooral beter....iemand tips?

Ik hebv er niet super veel verstand van maar misschien is alluminium folie iets. Dit zorgt er in ieder geval niet voor dat er vonken overspringen.
(correct me if i'm wrong)
Overigens wel een super filmpje zo om te kijken.

Ik hebv er niet super veel verstand van maar misschien is alluminium folie iets. Dit zorgt er in ieder geval niet voor dat er vonken overspringen.
(correct me if i'm wrong)
Overigens wel een super filmpje zo om te kijken.

haha ja zoals je ziet heb ik er ook weinig verstand van! haha! maar dat kan inderdaad wel met aluminiumfolie! dank je!...moet vooral ook het quickfuse beter vastmaken denk ik...

wel jammer dat het filmpje gedraaid is vind ik zelf maar goed...het was een kort maar zeer krachtig spektakel...

Handmatig afsteken! Teminste, dat is wat ik heb gedaan. Maar ik had ook een andere selectie aan cakes (bijna alles per 2).

Verder een prima show hoor, gaat helemaal los aan het einde!

Handmatig afsteken! Teminste, dat is wat ik heb gedaan. Maar ik had ook een andere selectie aan cakes (bijna alles per 2).

Verder een prima show hoor, gaat helemaal los aan het einde!

haha ja ik had inderdaad jou filmpjes ook bekeken! super mooi! ik ga het volgend jaar ook anders doen...ben al begonnen met het lijstje...en handmatig afsteken is inderdaad een goed plan...en een schietkist voor de finale (schietkist had ik al...maar niet gebruikt:bonk:) toen 6 keer hoogmoed erbij kwam was het helemaal een gekkenhuis...

Helaas is jouw show niet verlopen hoe je het had gewild...
MAARRE EEUUHHH wel spektakel haha.

Super

Back
Bovenaan