[compilatie] De laatste stookmeeting op oudjaarsdag...

In 2013 mocht er voor het laatst overdags afgestoken worden. Dit was toen die dag nog niet bekend dat het de laatste keer zou zijn. Die dag hebben een groep freaks van diverse vuurwerkfora zich verzameld op een locatie en een fantastische ochtend gehad! De beelden van deze dag zijn nu samengevat in een compilatie! Enjoy!

Hier is wel meer dan 3000 euro weggeschoten, mijn eigen bijdrage was al boven de 1500 euro aan deze ochtend :P was echt geweldig :D

Ik zie ook wel weer een lekker blokje die ik vergeten was, de vodka whistle van leslie

Haha nice Compilatie! En er komen leuke producten in voor die ik nog niet kende!

Alleen je titel klopt niet bij het filmpje zelf gok ik ?
Jaartal

Hier is wel meer dan 3000 euro weggeschoten, mijn eigen bijdrage was al boven de 1500 euro aan deze ochtend :P was echt geweldig :D

Ik zie ook wel weer een lekker blokje die ik vergeten was, de vodka whistle van leslie

Haha jij had inderdaad een groot bedrag meegenomen :D Het exacte bedrag in consumenten waarde ging wel over de 5k denk ik Haha ! Helaaasch zal dit als de regels niet teruggedraaid worden nooit meer plaatsvinden...

Tof filmpje!

In de avond wil prima! Dat hebben we inmiddels twee jaar gedaan! Erg tof om met een groep freaks de jaarwisseling te vieren! :D

Wauw gaat de tijd toch hard voor mijn gevoel sta ik gister nog om 10 uur precies met me astronouten buiten.

Ig mooi film

Mooie compilatie met veel en mooi (knal) vuurwerk. Het is toch wel jammer dat dit niet meer mag. Hadden jullie trouwens geen 'gezeik' met de buurtbewoners? Kan me voorstellen dat het (door sommige mensen) niet echt op prijs gesteld wordt, wanneer er non-stop gestookt wordt als een malle.

Mooie compilatie met veel en mooi (knal) vuurwerk. Het is toch wel jammer dat dit niet meer mag. Hadden jullie trouwens geen 'gezeik' met de buurtbewoners? Kan me voorstellen dat het (door sommige mensen) niet echt op prijs gesteld wordt, wanneer er non-stop gestookt wordt als een malle.

Nee hoor eerst stonden we op een andere locatie die mensen vonden het prima en mooi allemaal.Later zijn we naar een tweede locatie gegaan een groot parkeerterrein dus daar had niemand last van ons.

We waren er van 10-13 zoeits. Na het chaos 10 uur project in de woonwijk zijn we naar een parkeerplaats bij sportvelden gegaan, maar niemand heeft geklaagd. De buurtbewoners kwamen op beide locaties toekijken. Helaas was dit gelijk de laatste editie van deze meeting en zal het wanneer de regels niet meer teruggedraaid worden nooit meer plaatsvinden...

Wat een heerlijke film zeg. Blijf er ontzettend van balen dat het overdag stoken niet meer mag, had van mij echt de meeste sfeer.

Back
Bovenaan