Colorful Thundertail

Pyroguy

VWC lid
Artikelnummer: DF1001
Artikelnaam: Colorful Thundertail
Netto Kruitgewicht: 450 gram
Aantal Schoten: 100
Effectomschrijving: Color tail to thunder
Richtprijs 2011: €55,95

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

DF1001.png

Deze cake valt onder de nieuwe 'Dream Fireworks collectie'.

Laatst bewerkt door een moderator:
Is een zeer goede cake!
Haald het nog niet bij de silver salute!
Mijn mening is de eena hardste knal cake van NL

Heb deze een kleine 3 weekjes geleden nog gezien (per 3, dat wel) maar wat een geweld! Denk dat ik er ook 2 neem. :)

ALs we deze vergelijken met de Thunderking xxl van Zena (ook 100 shots)

Welke van de 2 zou dan het beste zijn?

Kijk hier wordt ik vrolijk van, wie zou ooit een 5 jaar geleden gedacht hebben dat een dergelijk product op de nederlandse markt zou verschijnen.

Guy dat komt helemaal overeen met mijn gedachte! Denk niet dat jij en ik de enige zijn.

Ik ben toch wel heel erg benieuwd hoe deze live gaat klinken:D
Dit is wel een cake om eens goed in de gaten te houden!:)

In mijn ogen echt een goede knalbak! Een heerlijk aantal schoten met een perfect tempo :) Dit jaar neem ik hem nog niet in de collectie, vind hem net wat aan de dure kant. Hopelijk dat er nog een kleinere versie van komt, dat zou echt top zijn!

Goed filmpje hoor geeft een heerlijke indruk op me. Dat is gewoon een topper daar kan niet of iemand omheen!

Hier nog even een filmpje. Gemaakt op de kermis, het waren er in totaal 3. Wat een geweld! :D

movie

Toch ff een vraag, die blokken die er na worden geschoten zijn neem ik aan geen blokken uit de collectie van bonfirewroks he ??

ontopic

mooi blok, als mijn plannen door gaan een kartonnetje als finalen naa de matten.

Maar de knal is die harder dan een binkie of niet?

Toch ff een vraag, die blokken die er na worden geschoten zijn neem ik aan geen blokken uit de collectie van bonfirewroks he ??

ontopic

mooi blok, als mijn plannen door gaan een kartonnetje als finalen naa de matten.

Maar de knal is die harder dan een binkie of niet?

Ongeveer even hard, zal niet veel verschillen. Maar wel een titanium boeketje, wat de Binkie niet heeft.

De blokken die erna komen zijn inderdaad niet legaal.

Groet,
Ruben

Back
Bovenaan