Color break

moontan

VWC lid
Artikelnaam: Color Break
Artikelnummer: RW303
Aantal Schoten: 20schots
Effectomschrijving: Red comet to Green glittering with red Dahlia. Last three as a finale
Netto Kruitgewicht 180 gram
Richtprijs 10 euro

O.a. te koop bij: Rubro.nl

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Een filmpje van deze cake.
Filmpje is van Rubro Vuurwerk zelf.
Color break 20 shots cake.
Zeer laag in prijs met onwaarschijnlijke effecten.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Toppertje dit, en voor 10,- dat is echt geen geld voor wat je krijgt

Inderdaad dat even kijken of er een dealer in de buurt zit.

:bye:

Jongens jongens, wat een heerlijk potje voor dit geld zeg.
Vannacht meer Rubro vuurwerk, ziet er veelbelovend uit.

Mijn versie van de Colour Break was een rode peony met groene blink inderdaad met een stevige burstknal.
Ik geloof graag dat als je deze doorlont met meerdere tegelijk dat je een feest hebt

Dit is absoluut een topper ja, kan maar niet geloven dat zoiets gewoon slechts €9,50 kost. :bonk: Meerdere tegelijk hoeft niet eens, maar voor het geld hoef je het niet te laten en het geeft zeker een nog vollere lucht. :D

Zijn de uitwerking inderdaad zoals ze in de beginpost staan? Zijn ze bv. qua effect te vergelijken met Hawaï van Dynasty? Vind het lastig oordelen vanaf een product filmpje.

Hier is mijn film van deze cake, geschoten tijdens de demo van Rubro/Vuurwerkdiscount in Vriezenveen:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Je ziet er hier vier tegelijk.

4 stuks tegelijk van afgestoken! de potjes kosten slechts 9,50 dus waarom niet. Het waren Color Peonies die deze jongens lieten zien in de lucht, dus de naam color break komt goed van pas. De effecten waren mooi helder van kleur. Ik zag paars, rood, groen en silver/wit voor zover ik me het nog kan herinneren. Leuke budget cakes zijn het zeeeker weten!

Laatst met examenfeest afgestoken, viel een beetje tegen, maarja voor die 10 euro mag je eigenlijk niet klagen.

Laatst met examenfeest afgestoken, viel een beetje tegen, maarja voor die 10 euro mag je eigenlijk niet klagen.

Toch is het niet verkeerd hoor, 20 aardige boeketten voor 10 euri... Vind hem al een paar jaar goed en heb dit jaar de mogelijkheid om hem te gaan kopen, dus ik neem hem wel denk ik .. Je kan hem bijna niet laten staan vind ik. Effecten zijn mooi, niet heel bijzonder maar wel gewoon netjes. Prima blokje dit.

:bye:

4 stuks tegelijk van afgestoken! de potjes kosten slechts 9,50 dus waarom niet. Het waren Color Peonies die deze jongens lieten zien in de lucht, dus de naam color break komt goed van pas. De effecten waren mooi helder van kleur. Ik zag paars, rood, groen en silver/wit voor zover ik me het nog kan herinneren. Leuke budget cakes zijn het zeeeker weten!

Ik mis toch echt een paar kleuren die jij noemt in het bovenstaande filmpje van DarkSoul..

meh, de kleuren komen op geen enkel filmpje goed naar voren:

+ YouTube Video

toch geloof ik wel dat ze er in zitten, en dat de camera's ze niet goed oppakken. Ik kan de kleuren namelijk wel ontwaren, ook al is het op alle beelden heel flets. Zo te horen aan de ervaringen is dat irl beter. Geen geld om zelf even uit te proberen natuurlijk :rolleyes:

Mijn film van deze cake. Helaas is de beeldkwaliteit wat wazig en soms nog erger, doordat de lens steeds nat werd van de regen. Zet hem op 720p voor betere kwaliteit!

+ YouTube Video

Super leuk budgetpotje dit, zeker aan te raden

Back
Bovenaan