Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hier dan ook maar mijn begin.
Bekijk bijlage 27779Bekijk bijlage 27780Bekijk bijlage 27781Bekijk bijlage 27778
Ik zou er alleen niet aan moeten denken om 2 kartonnen rotjes weg te knallen, 4800 van die dingen, ik had vroeger al moeite om 1 slof van 200 weg te knallen met plezier.
Ik zou er alleen niet aan moeten denken om 2 kartonnen rotjes weg te knallen, 4800 van die dingen, ik had vroeger al moeite om 1 slof van 200 weg te knallen met plezier.
Is het wel verstandig om nu al foto's te plaatsen van vuurwerk wat je thuis hebt liggen?
Bekijk bijlage 27989
Bekijk bijlage 27990
Bekijk bijlage 27991
Dicht kt rotjes 2x
Dicht kt grondbloemen
Dicht kt maddog shocks
En nog wat losse pakjes shocks en rotjes
Allemaal gekregen... maarja kan je toch moeilijk weigeren toch.
1x de rage (cruel traction)
Zie ik ook niet de Big Valk 19 Links onderin?
Sinds wanneer mag je vuurwerk thuis hebben liggen buiten de 3 verkoopdagen om?Dit mag je gewoon in huis hebben liggen dus lijkt me geen probleem. Niet meer dan 25kg dan.
Sinds wanneer mag je vuurwerk thuis hebben liggen buiten de 3 verkoopdagen om?
Waarom mag je het dan niet in Belgie kopen en naar huis brengen en opslaan?Al zolang als de wetgeving bestaat! Legaal consumentenvuurwerk mag je het hele jaar door in huis hebben, met een max. van 25KG bruto (dat is dus incl. verpakkingsmateriaal e.d.). Afsteken mag alleen op 31-12 van 18.00 - 02.00u. Vuurwerk afhalen en als winkelier meegeven mag alleen de laatste 3 dagen van het jaar (of laatste 4 als daar nog een zondag tussen zit). Uitzondering is CAT.1 Vuurwerk dat het hele jaar door verkocht en afgestoken mag worden zolang je een ander niet tot overlast bent.
Sinds wanneer mag je vuurwerk thuis hebben liggen buiten de 3 verkoopdagen om?
Waarom mag je het dan niet in Belgie kopen en naar huis brengen en opslaan?