Collectiefoto 2016-2017 !!!

nl3f6h.jpg

Minus de Wheels of Fortune en de Graffi3 en Ferro Foxtrot rechts/boven (plaatje doet vervelend) klein in beeld.

20151231_184324.jpg

20151229_102836.jpg

20151229_133306.jpg

Dicht kt rotjes 2x
Dicht kt grondbloemen
Dicht kt maddog shocks

En nog wat losse pakjes shocks en rotjes

Allemaal gekregen... maarja kan je toch moeilijk weigeren toch.

1x de rage (cruel traction)

Ik zou er alleen niet aan moeten denken om 2 kartonnen rotjes weg te knallen, 4800 van die dingen, ik had vroeger al moeite om 1 slof van 200 weg te knallen met plezier.

Ik zou er alleen niet aan moeten denken om 2 kartonnen rotjes weg te knallen, 4800 van die dingen, ik had vroeger al moeite om 1 slof van 200 weg te knallen met plezier.

Heb je mooi goed.. gaat gewoon de brandstapel op, of ik geef het weg aan de jeugd hier met oud en nieuw

vroeger jaagde ik er gemakkelijk 10 a 15 sloffen doorheen, maar dan loop je ook al vanaf de eerste verkoopdag te knallen. heksenkringen maken met babypijltjes erbij, wat een tijd!

Ik heb ook nog het één en ander staan:

- The Miracle (Wolff) (Cake A uit de cakebox, 36 shots)
- 2 x Big 19 cake (Wolff) (2 x 19 shots)
- Joy Ride (Wolff)
- Stars over Paris (Wolff)
- Cruelty (Wolff)
- 1 x Heavy three cake (Wolff)

Sinds wanneer mag je vuurwerk thuis hebben liggen buiten de 3 verkoopdagen om?

Al zolang als de wetgeving bestaat! Legaal consumentenvuurwerk mag je het hele jaar door in huis hebben, met een max. van 25KG bruto (dat is dus incl. verpakkingsmateriaal e.d.). Afsteken mag alleen op 31-12 van 18.00 - 02.00u. Vuurwerk afhalen en als winkelier meegeven mag alleen de laatste 3 dagen van het jaar (of laatste 4 als daar nog een zondag tussen zit). Uitzondering is CAT.1 Vuurwerk dat het hele jaar door verkocht en afgestoken mag worden zolang je een ander niet tot overlast bent.

Al zolang als de wetgeving bestaat! Legaal consumentenvuurwerk mag je het hele jaar door in huis hebben, met een max. van 25KG bruto (dat is dus incl. verpakkingsmateriaal e.d.). Afsteken mag alleen op 31-12 van 18.00 - 02.00u. Vuurwerk afhalen en als winkelier meegeven mag alleen de laatste 3 dagen van het jaar (of laatste 4 als daar nog een zondag tussen zit). Uitzondering is CAT.1 Vuurwerk dat het hele jaar door verkocht en afgestoken mag worden zolang je een ander niet tot overlast bent.
Waarom mag je het dan niet in Belgie kopen en naar huis brengen en opslaan?

Sinds wanneer mag je vuurwerk thuis hebben liggen buiten de 3 verkoopdagen om?

Volgens mij al heel lang als het maar op een niet toegankelijke plek is dus niet midden in de woonkamer en tot 25kg.

Edit: Gizmo is me al voor!

Waarom mag je het dan niet in Belgie kopen en naar huis brengen en opslaan?

Volgens mij schreef ik "legaal consumentenvuurwerk". Belgisch vuurwerk is in NL helaas geen legaal consumentenvuurwerk. Daarnaast heeft de Nederlandse wetgever bepaald dat je vuurwerk officieel niet vanuit het buitenland mee de grens over mag nemen NL in zonder officiële invoerdocumenten en bijbehorende vergunningen. Met Duits siervuurwerk wordt het gedoogd maar officieel mag dat ook niet.

Back
Bovenaan