Cnc

cancer, zodiac lijn, tekens van sterrenbeelden op de labels...

alles bij elkaar is het gewoon niet meer dan logisch dat je er van uit mag gaan dat het om het sterrenbeeld kreeft gaat...

dat er ooit iemand de ongelukkige fout heeft gemaakt om het sterrenbeeld en de ziekte in de engelse taal de zelfde naam heeft gegeven is dan jammer, voldoende mogelijkheden om de juiste vorm van het woord te interpreteren

De ziekte word niet voor niks kreeft genoemd. Je moet een ******gezwel iets zie dat zich vast zet in het weefsel net als een kreeft zijn scharen in een prooi zet.
Het is geen toeval maar beweust gekozen. Wilde het toch even toelichten.

Wat mij betreft hadden ze deze beter er even tussenuit kunnen laten. Had een hoop gezeur kunnen voorkomen.

Niet iedereen zal dit weten, en er al helemaal niet zo over denken! Denk dat het merendeel van de bevolking het associeert met de ziekte..

In de Zodiac lijn heeft alles te maken met sterrenbeelden, en klanten zullen CNC dus ook echt eerder met een sterrenbeeld associeren dan met cancer.. (als mensen al weten dat CNC voor cancer staat) Ik vind het dan ook geen rare naam!

Verder, prachtige cake, dat goud, met die gekleurde tips!

Ik was mijn videobestanden aan het opruimen en toen kwam ik nog een paar filmpjes tegen. Zo ook die van de CNC, gemaakt tijdens de VWC Open Dag 2011 bij Lesli:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Inderdaad een hele mooie cake, een van de betere cakes die ik deze avond heb mogen aanschouwen. Prachtige kleuren, lekkere burst, goed tempo en hij blijft bovendien lekker lang hangen, daarnaast hangt er een heel mooi prijskaartje aan. Voor op mijn wishlijstje dit jaar.

Ligt het weer aan mij of zit ik naar 2 verschillende cakes te kijken?

Ik zie ineens 4 kleine multi colour peony erdoorheen geschoten worden?

Ik mis het eindsalvo van 4-5 schoten? En het lijkt ineens allemaal op brocade..:s

Back
Bovenaan