Chrys Cracker

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 1776
Artikelnaam: CHRYS CRACKER
Bruto Gewicht: 3250 gram
Netto kruitgewicht: 389 gram
Aantal schoten: 36 schoten
Effectomschrijving: 36 shots waaier met nieuwe uitwerkingen en kneiterharde cracklingeffecten.
Afmeting:
Max. tube diameter: 25MM
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 4/1
Adviesprijs: €37,50
Voorverkoopprijs: €37,50
O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1776_geisha_chrys_cracker_vuurwerkmania-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Vuurwerkmania voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Verborgen topper!!

Gek dat hier nog geen reacties op zijn. Lijkt op de china video een unieke en kleurrijke waaier. Mooi dubbel laags crackling mines, en leuke combi van kleuren.

Op die video is deze zeker nice! Echter vermoed ik dat in de straat de crackling in de boeketten wel wat minder imposant gaat zijn. De video is net een tikje langzamer gemaakt, voor mijn gevoel...

Verborgen topper!!

Gek dat hier nog geen reacties op zijn. Lijkt op de china video een unieke en kleurrijke waaier. Mooi dubbel laags crackling mines, en leuke combi van kleuren.

Mooie kick Pim, nooit opgevallen. Maar ziet er inderdaad erg goed uit zo op film zeg. Die gaan we eens in de gaten houden.

Zo deze even gemist. Ziet er inderdaad uit als een topper. Hopen dat we deze nog ergens op een demo tegen komen.

Kom deze nu toevallig tegen. Helaas zoals verwacht geen straatfilmpjes. Maar verborgen pareltje lijkt me.
Goed tempo, heldere kleuren prima crackling. Benieuwd hoe deze in de straat zal zijn

Ik had deze als vervanger van iets gekregen. Maar wow wat is deze goed. Een muur van crackling! De buren vluchtte zelfs naar binnen! Deze moet en zal er in veelvoud weer moeten komen dit jaar!!

Back
Bovenaan